Onkos asiaa Hesaan joulun alla ?

jos on niin tässäpä muutama ajankohtainen vinkki

www.helsinki.fi/fi/index/mat...aisia.html

Avainsanat: joulutori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 18:59

Saattaa hyvinkin olla ajankohtaista vielä ennen joulua. Jos matka toteutuu ja aikaa riittää, niin Espalla pitää käydä toteamassa joulun ajan tarjontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 18:19

Mikäli tuo matka olisi huomattavasti lyhyempi niin varmasti asioisin, mutta täytyy tyytyä tänne maaseudun rauhaan. Ensi vuoden puolella vasta Helsingin reissu. Kyllä siellä näköjään saisi rahansa kulutetuksi...niin paljon houkutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 18:24

Kiitos kysymyksestäsi, olen yli puolet elämästäni vietännyt Helsingissä jouluviikot..Joten ei nyt tunnu vetoa olevan sinne muurahaispesään.
Kyllä nämä minun pienet rahani kuluu täällä pienessä Keksi-Suomen kaupungissa, kotikaupungissani.
Nautin oikein, että saan olla synnyinseudullani, ikäänkuin uutta adventtikalenteria avaamaassa siinne jouluun josta olen joskus maailmalle lähtenyt. en kokonaan sulje Hesassa käyntiä, mutta se tapahtuisi kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 19:03

Nuorena 18-vuotiaana perheeni oli muuttanut Helsingin Taka-Töölöstä Kannelmäkeen. Tietysti lähdin sieltä tapani mukaan jouluostoksille Helsinkiin. Mutta kaikki landepaukutkin oli tulleet sinne, joten päätin, eten enää ikinä men sinne jouluostoksille. Täsmälleen yhden kerran olen siellä ollut ennen joulua. Enkä ole tänä joulunakaan suunnitellut meneväni. Saa nyt sitten nähdä, miten käy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 19:40

Nyt ei kyllä ennen joulua ole aikaa tulla Hesaan käymään..Almanakkassa menoa jouluun asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 20:01

jos vain stadiin matka suuntautuu ennen joulua,
takuuvarmasti myös pistäydyn joulutorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 20:02

On niin paljon joulutouhua ettei sitä taida pääkaupunkiin keritä. Katsotaan sitten kevätmarkkinoiden aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 20:09

Voi voi ompa ihania tapahtumia. Ei vaan tule sinne tultua . Pitäisi tikusta tehdä asiaa. Kyllä houkuttelevia markkina tapahtumia. Silakkamarkkinoillekkaan ei ole tullut tultua.Siellä ilo olisi ylimmillään. Haltijoisaan olisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:14

En taida enää tämän vuoden puolella stadissa vierailla. Jää varmaan näkemättä.
Kiitos vinkistä ja linkistä. Hihkaisen kavereille, jotka siellä piipahtavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 09:50

Tuskin tulee enää tänävuonna Helsinkiin, meno Turkuhan on oikea joulukaupunki joten kaikki hauskat jutut löytyvät nyt joulun alla meiltä...
Esim. Vanhan suurtorin joulumarkkinat on nyt tänään ja huomenna kuten muinakin viikonloppuina jouluun asti..
Tuomiokirkon kuusi valaistaan tänään klo 17....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2010 - 16:39

No, eipä ole. Työ ym. kiireet pitävät huolen siitä, että Helsinkiin ei ole tulemista ennen joulua..Tästä syystä emme perheemme kanssa pääse sinne edes yhden päivän reissulle, vaikka sielläpäin asuu joukko perheemme lähisukulaisia ja ilmainen majapaikka löytyisi pisemmälläkin reissulla, mikä puolestaan pitäisi huolen siitä, että vierailu maamme pääkaupunkiin ei kaatuisi ainakaan majoitusongelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2010 - 20:03

ei nyt ihan sinne asti , mutta tuonne Lohjalle mennään 10-12. 12 .....siellä on myöskin joulumarkkinat , et niitä fiilistelemään sit vain ois tarkoitus nyt mennä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2010 - 09:41

Espan joulutori avataan juuri sopivasti kun olen palaillut matkalta. Eli 7.12 ja siitä eteenpäin on mahdollisuus käydä tuolla torilla jossa on aika laadukkaita tuotteita tarjolla.
Myös Keskuskadulle, Stockan ja Akateemisen väliin, avataan joulutori 5.12., valmistelut eli rakentaminen oli eilen täydessä vauhdissa.
Itse otan vauhtia Vilnan joulutoreilta jonne lähden 4.12 . Tapaan siellä tyttäreni eli järjestettiin "naisten treffit" sinne.