Rahastavatko Ay-pomot?

www.taloussanomat.fi/tyomark...1016442/12

Avainsanat: ay-pomot taloussanomat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2010 - 09:48

Kaikki ilmeisesti poikkeuksetta ansaitsevat myös eläke-etuja sivutoimistaan, Lauri Lylystä Ahoseen asti. Ahonen joutui nyt kaikkien sjaiskärsijäksi. Hyvä jos tuon asian myötä sentään sääntöjä muutetaan.
Kokouspalkkio on ok, mutta se palkka... ja se eläkkeen kertyminen on väärin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 13:56

Ay-pomot kuuluvat maan eliittiin ja saavat sen mukaisen palkan tai muun korvauksen sekä erilaiset luontaisedut. Ay-pomot elävät aivan toisenlaisessa maailmassa kuin edustamansa duunariporukka. Ei ole Ahonenkaan enää vuosiin tehnyt töitä paperikoneella. Osaisikohan enää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 14:35

Taitaa olla maan tapa. Mielestäni on kuitenkin hyvä, että edes jonkinlainen duunareiden näkökulman edustus on hallintoelimissä olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 15:27

Totta kai nuo rahastavat ja vielä kunnolla, tuskin maan tavat ovat Herroilla muuttuneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 16:24

Niin paljon kun sielu sietää. Mitäs noista Joku sen rahan kuitenkin ottaa, En ole viitsinyt seurata tuota Ahosen sanontaa mistä kohu noussut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 16:34

lukihäröisen vastaus:

rakastaahan ne AY-pomot siinä kuin muutkin ....

ihan erityisesti ne näyttävät rakastavan rahaa .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 17:09

Kun pääsee pomoksi,unohtuu köyhät duunarit,nälkä kasvaa syödessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 17:20

Vaikea vastata, kun totuus on kaivettu salaisuuksien aarrekammioon. Aina joku juttu putkahtaa esille ja sitten sen tiimoilta aletaan asiaa peuhata.
Näin aivan asian ulkopuolelta katsottuna minusta Ahonen on ollut hyvä AY pomo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 19:07

Harvassa taitaa olla ns. suoraselkäisiä toimijoita, kun on mahdollisuus rahastamiseen, niin kyllä silloin myös niin tehdään, oli sitten ay- tai muu pomo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 19:46

Ei pidä epäillä minkä todeksi tietää, totta kai he rahastavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:26

Rahan ahneita todella ovat..