Onko teidän lemmikeillä jokin tietty ruoka mistä tykkää?Meidän kissoilla on 2 ruoka merkkiä mistä pitävät.Ne ovat FRISKIES,WHISKAS.

Avainsanat: mikä on teidän lemmikkinne parhain ruokamerkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 10:44

kotiruokaa Fiina-koira mielellään söisi, mutta eläinlääkärin suosittelemaa senior ruokaa hän joutuu popsimaan. Fiina on 10 vuotias ja monenlaista ajan tuomaa patinaa jo on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 10:41

Luonnossa liikuvat pien eläimet.Tuolla pellon reunassa istuuvat ja rakennuksien nurkilla vaaniivat.Paksu kunnon kerma ja muikut.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.11.2010 - 10:47

Meidän lemmikkikissamme on kovin hentoinen vaikka jo viisivuotias. Se ei syö oikeastaan mitään tai sitten ihan mitättömiä annoksia. Käytimmekin Saronnaa eläinlääkärillä joka suositteli "nirson kissan raksuja" tai sitten pennuille tarkoitettuja raksuja joissa on enemmän rasvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 12:33

Minun pitää niitä vaihdella, viikon syövät whiskassia ja viikon friskies jne. Sama kuivanappuloita pussin kun syövät loppuun niin vaihdan toisen merkkiseen, eivät syö mitään ihmisten ruokia eikä kalaa, toiselle perunamuusi kyllä kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 14:40

Syövät Latzia ja kuivanappuloita mitä milloinkin Stockan tarjouksessa sattuu olemaan, nyt kuivamuona on Royal Canin. Ostamme yleensä 10 kg:n pussin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 15:16

SHEBA,FRISKIES,WHISKAS hyytelössä kisalle.. kuivamuona merkki Royal Canin...
Koiralle CECAR ja BEST-IN KOTOISA TUOREATERIA (pienelle koiralle) kuivamuonaa ei meidän sälli edes syö vaikka kuinka tarjoan... joskus menee nuo pehmeät krinkulat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 21:28

Kyllä kun tyttären kora on hoidossa...kelpaa ihan kotiruoka..maksalaatikko ja kala todella herkkuja..Syö kyllä mielellään kuivapanoita myös..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2010 - 15:12

Minun kisuni ovat aikalailla kaikki ruokasii onneksi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 12:03

Kissani 3 kpl syövät pääsääntöisesti Latzia. Koira syö peura-peruna nappuloita ja tykkää kovasti, sekä peuranluut ovat nami-nami herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:31

Whiskas maistuu.