Kuinka kauan kestää väliaikainen paikka hampaassa?

Minulle laitettiin tänään väliaikainen paikka, kun sekä palanen vanhaa paikkaa että itse hammasta lohkesi. Hammaslääkärille tulee kuulemma kutsu noin puolen vuoden päästä.

Avainsanat: hampaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 16:30

Kyllä ne sen ajan tietää. Voi olla joku parannus paikka, väliaikaisesti.Sitten uusiivat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 22:12

Toivon mukaan kestää tämän puolivuotta..jos irtoaa niin laitettava vaan uusi väliaikainen paikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 09:22

Puolivuottahan tuo pitää kestää nutta joskus käy toisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 11:21

Sen puoli vuottahan tuo kestää minkä kuluessa sinulle on luvattu lähettää uusi aika hammaslääkärille. Itselläni kävi taannoin vastaavassa tilanteessa todella hyvä tuuri. Sen sijaan, että olisin saanut hampaasseeni väliaikaisen paikkauksen paikalla ollut hammaslääkäri poisti koko lohjenneen hampaan ja istutti paikalle nasatahampaan, Joskus näinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 19:39

Voi kestää tosi kauankin.