Huomenta! Onko autosi 50:n rumimman joukossa?

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...0101147123

Avainsanat: auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 07:50

Yllätys yllätys ei ollut.Olihan siellä tosi rumiakin. Mutta ruma on huono ilmaisu noissa peltilehmissä. OMia luomuksia kaikki. Toinen tykkää äitistä toinen mummosta.Kaikkia ne tekee .Aikaa tappaa.

Kysyjän kommentti

Käyttöhän sen ratkaisee,ei ulkonäkö.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 07:51

Ei ole listalla. Viimeinkin Volvo 240 löysi oikean paikkansa (traktori?).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 08:05

Huomenta vaan. Ei ollut minun pieni, kaunis autoni tuolla listalla. Näytti olevan todella kamalan näköisiä autoja, huh...ja värisiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 25.11.2010 - 08:20

Melkoisia luomuksia sitä insinöörit ovat vuosien mittaan suunnitelleet. Maku ja mieltymykset muuttuvat vuosien mittaan ja päivän trendi määrää autoteollisuuden muotokielen. Kyseiset luomukset tuntuvat ja näyttävät tänä päivänä meistä useimmista hirveiltä, mutta olisivatko ne olleet sitä 50v sitten?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 09:00

Ei ollut minun kärryni kuvaa rumimpien joukossa, omasta mielestäni se onkin oikea kaunotar.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 09:19

Ei ollut edes koko automerkki (Landrover) edustettuna, vaikka niissäkin on kyllä rumiluksia. Oma automme on ostettu käytön ei ulkonäön perusteella.

Linkitin mielestäni kamalimman mallin, joka ei kelpaisi edes viimeiselle matkalle. images.businessweek.com/ss/0...ars/17.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 09:40

Ei ollut meidän tilaautoa tuossa ryhmässä, ei ole nätti meidän autokaan kun on ostettu tarpeen mukaan, voi kuljetella kaikenlaista mitä ei pienempään autoon saa mahtumaan ja 4 pikkuihmistä joudutaan joskus myös ajeluttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 12:47

Eipä ollut edustettuna.
Jos minä olisin laatunut tuon listan, niin se olisi kyllä aivan toisen näköinen. Tuo ykkösrumilus on niin ruma, että se on jo kaunista. Marbellan rantabulevardin yleisimpiä autoja.
Uusi kupla oli kai otettu mukaan suutuspäissään, siinä kun oli hinauskoukku kiinni ja auto seisoi jollain karjapolulla?
Joskus suunnittelin hankkia rättisitikan farmarin, mutta en löynnyt. Se ei kyllä mahdu tuohon 50 vuoden aikarajaan. www.google.com/imgres?imgurl...29,r:2,s:0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 16:21

Ei ollut meidänkään auto tuolla listalla,vaikka mielestäni se ei mikään kaunotar olekkaan,mieheni valitsema .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 16:42

olipa aika rumiluksia nuo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 16:45

Mulla ei ole autoa, mutta en löytänyt lasteni autoja joukosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 19:21

Ei kuulu meidän auto joukkoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 22:43

Eipä tietenkään! Minun autono on kaunis, Mercedes Elegance, ihan vain ulkonäön vuoksi ostettu, Ja tietenkin hinnan. Ja laadun. Ja punaisen värin. Mutta mielelläni ottaisin tuon ruman Hummerin. Sillä olisi mukava körötellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 10:14

Ei onneksi ole tällä listalla.Mutta enempi mieheni autoa käyttää en minä,koska en ommista ajokorttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 18:50

Taas kiukkuaa netti, en saa noita linkkejä enkä sivustoja auki. Mielestäni autoni on siedettävän näköinen, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Oliko MB siellä?

Lisätty: 26.11.2010 - 19:20

Sainhan tuon netin toimimaan kun taas irroittelin piuhoja ja tuuppasin takaisin. Ei onneksi ollut söpöliinilimusiiniani siellä. Oli kylläkin sellainen jolla olen joskus ajellut.