Näin ne lapset säikyttelee vanhempiaan!

www.ksml.fi/viihde/paivan-vi...lee/620612

Avainsanat: pandavauvan aivastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 18:02

Aivan ihana pätkä. <3 Hurjaa ajatella että siittä pikkuisesta kasvaa yhtä iso kuin emo.

Kysyjän kommentti

Hellyttävän pikkuiselta tuo pandavauva näyttikin vaikka aivastus oli voimakas kuin isommallakin nallella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 15:43

No kyllä äiti varmaan noin valtavasta on jo pikeminkin huolissaan, mistä lie flunssan saanut pienokainen...no tähän aikaan vuodesta ei mikään ihme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 15:43

Hih, tämä oli hauska. Kiitos Tuutikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 24.11.2010 - 15:43

Hehheh, siinä meni pandamammalla bambu väärään kurkkuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 17:25

Olipa hauska,mutta ei pandamammasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 17:43

Hassu juttu:-).Panda äippä oli saada sydärin.Ottas pienokaisen sieltä vetoselta lattialta lämpöseen syliinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 18:41

Oli kuin pieni maskotti ison pandan rinnalla, mutta kuuluvaisuus oli hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 19:31

potikohan se pikkuinen panda-flunsaa ?

toivottavasti siitä ei synny pandemiaa, silloin rupeis taas muutkin mammat hyppimään tasajalkaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 20:16

Voi että olivat söpöjä niin äiti kuin vauvakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 20:35

Noin pieni voi pelästyttää, nuin ison emon.Itsekkin pelästyyi kun katseli. Sitten tuli naurut päälle.
Siellä oli vetoa lattialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 08:53

Taisi olla heinänuha, kasvissyöjiä kun ovat. Vekkuli tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 16:28

Tämä eläin lapsi on varmasti allerkinen bampun pölylle,kun noin tirskuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 18:40

Voi hitsi, en löytänyt sieltä muuta kuin tekstiä. Taisi olla hauska juttu.

Lisätty: 26.11.2010 - 19:23

Irroittelin ja tuikkasin takaisin johtoja niin johan pääsin katsomaan sen filmin.
Voi äiti parkaa! Toivottavasti mamman pumppu on kunnossa.