Äkkilähtöjä on monenlaisia, onkos tällaiset tulleet jo tutuiksi ? www.hkt.fi/akkilahdot/

löytyykös vastaavia muilta paikkakunnilta ?

Lisätty: 24.11.2010 - 16:35

lisää teatteriasiaa

valperi.blogspot.com/2010/11...levia.html

Avainsanat: äkkilähtö teatteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 15:38

Jännityksellä avasin tämän linkin, sillä koskaan ei voi tietää mitä hauskaa Valperin juttujen takaa paljastuu. Ensiksi ajattelin, että jollekin koltiaiselle on annettu äkkilähtö teatterista, mutta ilokseni siellä olikin erittäin hyödyllinen osoite, jonka postituslistalle oitis liityin. Kiitos vaan, en ollut kuullutkaan tällaisista äkkilähdöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 15:52

Tuohan on tärkeä ilmoitus Helsinkiläisille, kateudesta nyt haluaisin Turkuunkin moisen tulevan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 18:43

Kiitos vihjeestä, en usko tarvitsevani sitä enään. Mutta aivoissani saa olla tarpeetontakin tietoa minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 08:07

Kaikki hyvähän se siellä Hesassa on....no siellähän ne on ihmisetkin etelässä. Pitää odotella jos Kuopioon tulisi tuollaisia äkkilähtöjä. Hyvä idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 08:57

Ei tuollaista Turkuun tarvita. Liput jää muutenkin myymättä. Kierrän vähän kauempaa nuo isommat teatterit. Harrastelijoiden näytöksiä käyn silloin tällöin katsomassa.
Hyvä hesalaiset. Palvelu pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 10:24

Tuo mahdollisuus on aika hyvä eli annan kannatusta "äkkilähtökulttuurille". Usein Helsingissä on vaikea saada teatterilippuja koska yrityksillä on mahdollisuus varata iso määrä lippuja etukäteen ja lunastus myöhemmin. Tapahtuu tietysti niin etteivät firmat saa lippuja kauoaksi ja niitä palautuu aikaa myöten yleiseen myyntiin.
Itsekään en tiedä voinko mennä teatteriin kolmen kuukauden kulutuua jonain määrättynä päivänä ja lippu on ostettava heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 16:31

Ei ole Lappeenrannassa tälläistä palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2010 - 18:32

En ole törmännyt tuollaisiin tai sitten lähikaupunkien teattereilla ei ole tuollaista palvelua.