Onko elektroniikka edullista entä kuka järjestää kohtuu hintaisia retkiä kairoon ja luzoriin Hurghadassa?

Avainsanat: hurghada egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 12:52

Neuvoisin ostamaan vehkeet Suomesta.
Hinta voi olla mitä sattuu ja kun avaat paketin, niin sisältö voi yllättää. Laite ei välttämättä toimi ja paluttaminen ei ole varsinaisesti helppoa.
Retket on kätevintä tehdä saman yhtiön, millä matkustaa, toimesta.
Mihinkään extreme-retkiin ei kannata sekaantua, jos aikoo palatakin sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 15:47

www.frt.fi/index2.php?pageid...mp;lang=fi

tässä ainakin puhutaan että elektroniikka Suomen hintatasoa, mutta tinkaamisen jalotaitohan noita hintoja tiputtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 16:16

Kaikenhintaisia tuotteita on tarjolla täällä Hurghadassa. Halvin Nokian kännykkä oli n. 23 €, Samsungelja saa vieläkin halvemmalla. Jonkun verran halvempaa täällä kaikki on, mutta vaikka lupaavatkin takuita, niin en silti luottaisi. Kaduilla on matkatoimistoja, joiden retket ovat ylensä halvempia kuin suomalaisen matkanjärjestäjän. Olin sellaisen järjestämällä Luksorissa. Mutta ainakaan samaa matkatoimistoa en voisi suositella eteenpäin. Oli se vain niin hurja reissu. Mutta voithan kokeilla, voihan olla, että joku muu matkatoimisto on ihan kunnollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2010 - 09:26

Hei,

Viime joulukuussa oltiin kuukausi Hurghadassa, asuttiin Regina style resort`issa, joka on ihan siinä keskustassa. Ostettiin retki mm Luxoriin hotellin vieressä olevasta matkatoimistossa, muistaakseni GeoTours. Oltiin Deturin matkalla, joka tarjosi samanlaista retkeä kaksi kertaa kalliimmalla hinnalla. Retki oli tosi onnistunut, kaikki toimi loistavasti, ajettiin pikkubussilla, meitä oli kolme ranskalaista, kolme hollantilaista ja meitä suomalaisia kaksi. Matkatoimistossa puhuivat mieluummin ranskaa, oppaana oli kuitenkin nuori mies, joka puhui myös englantia ja englanniksi kertoili asioista. Ranskankielisillä oli oma opas, noin 70-v nainen, joka oli myös tosi mukava. Puhun itse ranskaa jonkin verran, joten siltäkin osin kaikki sujui mitä mainioimmin. Samasta toimistosta ostettiin myös Kairon matka, mikä myös onnistui tosi hyvin. Ei mitään valittamista. Mutta siis englannillakin pärjäsi hyvin.