tietääkö kukaan miten toi palkkaus menee a-lehdillä ja onko siel palkanmaksu kerran vai kahdesti kuussa

Avainsanat: palkka a-lehti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 08:55

varmaan kysymällä suoraan a-lehdiltä, saat parhaimman vastauksen:
yritys.a-lehdet.fi/Yritys/A-...fault.aspx

Lisätty: 24.11.2010 - 14:29

palkkauksesta ym. enemmän:
yritys.a-lehdet.fi/Yritys/A-...kausjaedut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 09:46

Näinh'n se menee, jos jollekin ryhtyy työtä tekemään parasta on asia kysyä työnantajalta.
Näin minun työssäoloaikana tehtiin , tiedossa oli työsuhteen alkaessa tilipussin suuruus ja maksupäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 24.11.2010 - 11:46

Kysyppä palkanlaskijalta tai esimieheltäsi. Ei kysyvä toisen tielle kuoppaa kaiva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 14:00

Jos puhelinmyyjäksi olet menossa, niin silloin palkat ja maksutavat on kaiken kirjavia. Eivät taida olla minkäänlaisen työehtosopimuksen mukaisia. Työnantaja kaiketi sen sitten kertoo tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 16:14

Palkat ja maksutavat on jokaisella puhelinmyynti yhtiöillä omat, kyseleppä heiltä itse suoraan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 20:08

Eiköhän se palkkaus mene myynin mukaan....soita ja kysy asiaa työnantajalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 10:20

Kun solmii työsuhteen minkä tahansa työnantajan kanssa, palkanmaksupäivä kerrotaan kyllä työsopimuksen teon yhteydessä. Yleensä palkka maksetaan kerran kuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:25

Kysyhän sieltä A-lehdiltä suoraan. Työpaikan saanti saattaa vain olla vaikeaa jos palkkausasiat ovat tärkeimpiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2010 - 01:30

Samalla linjalla Idan kanssa. Jos töihin menet, niin onko sillä väliä saatko palkkaa kerran vai kaksi kuussa.