Kiinnostaisiko tämä ? vanhempia Napsulaisia, täältä paljon ohjeita-neuvoja tietokoneharrastukseen, EKL-Werkkoviestijät ry

EKL-Werkkoviestijät ry
On vuonna 2001 perustettu pääasiallisesti internetissä toimiva valtakunnallinen ikäihmisten yhdistys, joka on Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n jäsenyhdistys.

Emme ole tietotekniikan ammattilaisia, vaan useimmat meistä ovat aloittaneet sensa vasta eläkevuosien myötä. Toimintamme perusideana on vertaistoiminta, kaverin auttaminen ja mukava yhdessäolo yhteisen harrastuksen parissa.
www.werkkoviestijat.net/index.html

Jäsenwiesti arkistosta löytyy paljon hyödyllistä tietoa
www.werkkoviestijat.net/arkisto10.html

Lisätty: 23.11.2010 - 22:41

TIETOKONE & SENIORI -lisämateriaali
www.werkkoviestijat.net/doc/...eniori.pdf

RAKASTA TIETOKONETTASI- Kansalaisen tietotekniikkatieto
koti.mbnet.fi/jjw/index.html

Avainsanat: ikäihmisten yhdistys tietokoneharrastus tietokone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2010 - 23:07

Kiitos hyvitä likeistä...voi taas opiskella lisää..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2010 - 09:42

Kyllä avun tarvitsija tiensä löytää. Hyviä linkkejä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 11:39

Rakasta tietokonettasi on jo auttamattomasti vanhentunut, väittää että naamakirjaa (fasebook) ei ole suomenkiellä?

Noita senioreita ei tullut katseltua näin liki 70v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 15:54

Tuohan on hyvä paikka aloittelijoille ikäihmisille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 19:45

Kiitos vain varmaankin hyvä olisi minullekin, mutta tuntuu kun ei mitään uutta saa päähän ja vanhatkin unohtuu, kun ei niitä käytä.Hyvä, että sähköpostini ja pankkiasiani saan suoritettua kunnialla.

Olen etsinyt sinun antamaasi vastausta johonkin kysymykseen, mutta en kuolemakseni muista mitä se koski,
siinä oli ehkä minulle sopivia linkkejä, joista voisi olla apua tälläiselle alkeiden harjoittelijalle.
Ehkö se vielä löytyy kun jaksaa tarpeeksi kauan plarata kysymyksiä.