Miksi pallit heiluvat?

Näin vastaa lääkäri;
www.voice.fi/index.php?mw=&a...;cid=21669

Avainsanat: 6-vuotias henry esitti kysymyksen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 17:50

niinhän ne heiluu kunnes viisari värähtää ....

Lisätty: 24.11.2010 - 13:20

ei kyllä kuusivuotiaalla paljoa heilu ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 18:11

Hyvä että tällaisen tiedon sain, näin naisena on kiva tietää miestenkin asioita, kun minulla ei mikään heilu. Kyllä täällä napsussa viisastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 19:01

Ekaluokkalainen Janne teki kotitehtäviä ja yhdessä tehtävässä piti piirtää se, mikä seuraavista ei kuulu joukkoon: sänky,palli, pöytä ja koira. Janne piirsi aikansa ja huusi sitten: Äiti, miten piirretään palli!
Eikä Janne todellakaan piirtänyt sitä koiraa.... (tuli vaan mileen, kun tuon alkuperäisen kyssärin teki 6-vuotias henry)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 19:33

hehheehehe... XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 19:34

No kun ne roikkuu..tottakai silloin heluvatkin..Onneksi meillä naisilla ei ole sellaista ongelmaa..kun ei oo pallia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 20:40

"Ja kun ikää tulee, niin ei pohdi tuota heilumista enään niin paljon, vaan yrittää lähinnä olla
kompastumatta kiveksiinsä."

Lähteet:
Lähde sama kuin kysymyksenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 09:32

Asia riippuu, mistä se roikkkuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 09:56

Kyllähän niiden täytyy heilua.Pysyy terveenä ja pirteänä silloin kun niitä tarvitaan. Siitä roikku mistä riippuu.Näinhän tuo taitaa olla .Hyvät asialliset vastaukset sai kuusivuotias .Niin se pitääkin. ei jää mieltä askarrutamaan.

Lisätty: 25.11.2010 - 14:17

Huumoria pitää olla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 15:48

No heilureitahan nuokin, HMMMM

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 10:33

kyllähän tuo häiritsis jos jotaan keikkuis - mutta tämäkin lienee näitä tottumiskysymyksiä ;) eli ken omistaa ja silleen.
mua taasen kiinnostaa miksi luonto on järjestänyt noin typerän paikan suvunlisäämistavaralle??
erittäin arkaluontoista vielä kaiken lisäksi. onko tämä taasen näitä luontoemon huumoripläjäyksiä? hyvin onnistunut.