Terveisiä metsästä. Meillä on rapsakka pakkaskeli -15, mutta aurinko paistaa. Mites muualla?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...3--Keitele

Lisätty: 23.11.2010 - 12:26

Kamera oli mullakin matkassa..ankkajäähän veti senkin.

Avainsanat: valkoinen metsä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 12:16

kurre lähettää terveisiä puunoksalta!
-12C lämpötila ,
aurinko pilkistää metsänreunassa.
kameran ja Fiinan kanssa lenkkeillessä osui oksalla värjöttävä orava linssiin.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Seinäjoki

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2010 - 11:12

kiitokset terkuista ...täälä vain -6 saattaa olla hieman enenmänkin katsdoin vain tuolta aurinkoiselta puolelta taloa ...vaikka eipä tämä pilkahdus joka tuolta pilvien takaa paistaa niin mitään lämmitä ...mut positiivistä on ,et kohta lämmittää ...muutama kuukausi vain ja " räystäät tippuu "... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:16

Täällä on vaan -5 ja kirkas päivä on, mutta viima kyllä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:23

Täällä noin 4-5 asteen pakkanen mukava päivää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 13:00

Nyt 7-ja aika kirkas ilma. Valkoinen hohkaa kauas asti. mene sielun sopukoihin ja tuottaa mielihyvää. Olen yhtä lintujen automaattia korjaillut tuossa.
Viherpää tikka hakkaa nokallansa tuollaista kilon pötkylää jossa rasvaa. Ajaa tintit muualle,Onneksi talia on useampi pötkö.
Kamalan paljon linnut ylipäätään syöneet ruokaa.Oravatkin osaavat ruokintapaikoille.Ihana seurata. On töyhtöö isompaa ja pienempää.Nyt tullut mustarastaskin.
Teillä siellä paljon pakkasta. Enimmillään täällä 11-pyhäiltana.Nämä hyviä ulkoilukelejä.
Ei ole enään niin kamalan pimeetä. lumi valaisee teki luonnon kauniiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 13:40

Huuru päässä,
pakkassäässä.

Viima jäinen nyt puhaltaa,
aurinko mennyt pilven taa.

Pitäähän pipoa käyttää,
asteita viisi jo näyttää.

Pipo olisikin kesällä hyvä,
ei tulisi päähän reikä syvä.

Tikat kun ne vaarana on,
on päälaki aivan tukaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:06

Pakkasta -10, mutta tuuli lisää pakkasen purevuutta aika tavalla. Aurinkokin välillä pilkotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 15:22

Pakkasta on 12 astetta. Päivällä aivan rapsakka kävelykeli. Ei tuulen purevuutta.

Lähteet:
Nenätuntuma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 18:40

Aamusta oli -6...eli ihan mukava ilma lähteä työkeikalle..Pilvistä ollut koko päivän..Nyt illasta kun tulin kuntosalilta ja uimasta...oli alkanut tuulemaan aika tavalla..ja pikkuisen tuli lumisadetta..Yöksi luvattuu kovaa pyryä ja myrskyä..Saa nähdä mikä keli aamusta,kun lähtee liikeelle.. nyt -2,9....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:18

Rapsakka keli teillä olikin. Olin kylässä ja siellä oli ainoastaan 7 astetta, mutta niin hirvittävä tuuli ettei torpasta mielellään nokkaansa ulos työntänyt.