toimiiko Google Chrome mielestäsi paremmin ku,Internet Explorer jos olet jo kokeillut näitä

minun kokemuksen mukaan Google Chrome toimii nopeammin ja kiintolevy on hiljaa,internet explorer vinguttaa kiintolevyä ja on kuin tervassa

Lisätty: 21.09.2008 - 08:31

juu maria sitä kyseli aiemmin odottelin josko hän kysyisi uudelleen mutta sitten kysyin itse.

Avainsanat: google chrome internet explorer

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2008 - 14:19

tätä vissiin kysyttiin jo kerran aikaisemminkin ja silloin muistan vastanneeni että kokemusta on koko tunnin edestä, kaikki positiivisia.

Muilta kiireiltä en ole ehtinyt kartuttamaan kokemuksiani, mutta havainnot joista aiemminkin kerroin ovat hyvin samansuuntaisia kuin mitä lisätiedoissa mainitsit, eli kunhan aikaa tulee jatkan kokeiluja, nyt lähden Kuusamoon kaikien nykyvitsausten ulottumattomiin, palaillaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.09.2008 - 21:28

MInä en edes tiedä mikä on google chrome.? toivottavasti joku kertoo. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:03

ehdottomasti google chrome parempi selain. Itse käytän ja tyytyväinen olen