Mitähän viikkoa nyt vietetään? Paloiko sinulla eilen kynttilä?

Lisätty: 22.11.2010 - 22:00

Kategoria voisi myös olla "Kauneus ja terveys".

Avainsanat: terveys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 23:27

Sunnuntaina vietettiin muistaakseni itsemurhan tehneiden muistopäivää. Minulla palaa joka ilta kynttilät, joten olen kaikissa teemoissa mukana tietämättäni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 22:53

En kyllä oikein tiedä. Mikähän mahtaa olla .Ainakin karsitetaan Marraskuun muruset pois, viimeinen viiko .Sitten alkaa joulukuu .Joulun odotus ,.viikonlopussa 1 adventtisunnuntai.
Kyllä kynttilät on loistanut ulkona ja sisällä.Nyt ne on kauneimmillaan.Sopivasti valkoista ja pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 23:13

Lakeuden Etappi on mukana Jätteen vähentämisen viikolla järjestäen avoimet ovet jätehuoltokeskuksessa Ilmajoella lauantaina 27.11. klo 10 - 14 teemaviikon päättäjäisiksi.

Mamma hoitaa meillä sen kynttiläpuolen?

Lähteet:
www.etappi.com/?page=lue_uut...&id=69

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 23:17

Niitä on niin monenlaisia, mutta ehkä tarkoitat tätä:
vko. 47 Stop köyhyys! -teemaviikko tekee köyhyyttä näkyväksi
www.stm.fi/tiedotteet/verkko...ew/1543790
www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tutk...op_koyhyys
www.otakantaa.fi/hanke.cfm?g...;&id=0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 04:23

Euroopan jätteen vähentämisen viikko 20.-28.11.2010
www.ewwr.eu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 08:14

Kynttilät paloivat meillä, mutta ihan vaan siksi, että elävä tuli on niin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 09:12

No johan nyt jotakin, jos kynttilää poltetaan jo jakaisen tapatuman muistoksi. Sekin jos jätekuorma yritetään saada pienemmmäksi, on mielestäni jo mielipuolen hommaa.
Niin kaunis kuin se kyntttilä liekkeineen onkin säilykööt vain arvokkaipien tapahtumien juhlistamiseksitai miten arvokas onkaan muistokynttilä, joita me viemme kohta (jäte)kuormakaupalla hautausmaille.
Ei minun tule silloin mieleenikään, että kasvatan jätekuormaa, vaan ajattelen sitä rakastani, joka on poissa minun joulupöydästäni. (Saahan niitä kait sellaisiakin kynttilöitä, jotka eivät kasvata jätevuorta, mutta kyllä se vielä on useimmiten jotain muuta.
Tämä ei ole mintenkään protesti palisanterin antamaan tietoon jätteiden vähentämiseksi poltettavan kynttilän johdosta,sillä hänen keksimänsä tämä ei varmasti ole, mutta jotain järkeä aloitteen tekijältä
tähän ja tämä on vain MINUN mielipiteeni.

Lisätty: 23.11.2010 - 09:34

Ja eihän tämä aihe nyt oikein sovi kauneus ja terveysjuttuun.
anteeksi palisanteri kun kirjoitin tuosta Sinun jätehommasta, ei millään pahalla, mutta ajattelin sitä kynttilänpolttoa siinä.

Lisätty: 23.11.2010 - 09:49

Ja kun en tuota aikaisempaa jorinaani saa pois tuosta, niin sanonkin, että mielenterveysviikko alkaa
kynttilätapahtumalla sunnuntaina 21,11,2010. Mielenterveysviikkoa vietetään maassamme viikolla 47.Lähteessä mielenterveysviikko on päivänmäärä joko 21.11. tai 22,11,2010

Lähteet:
loppujen lopuksi mielenterveysviikko, luin kyllä välillä Turun Sanomiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 09:36

en kyl muuta viikon vietosta tiedä ,kuin sen ,et urakkani on tälläkin viikolla pahasti jäljessä ...mutta onneksi nuo urakat ovat omia päähänpistoja ja tavoiteitta vain ...ei tarvitse pelätä ,et joku tulis torumaan tekemättömist hommist ...niin ja kynttilöitä en juurikaan polta ..on niin jäänyt traumoi tulipaslosta ,joka melkein tuhos kotimme silloin joskus pienenä tyttönä , se tulipalo ei kylläkään alkanut kynttiläst eikä huoneistomme saanut kuin vesivahinkoja ja savulle haisi koulukirjani koko kevätlukukauden jotta ....nyt vain noit pattereilla toimivia kynttilöitä polttelen ....estääkseni niin tulipalon syttymisen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 11:25

Minulla palaa joka ilta kynttilöitä, joten ihan vaan omaksi iloksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 18:42

Mielenterveys viikko alkoi..Kyllä illasta paloi kynttilä...niitä palaa joka ilta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:11

Kyläpaikassa paloi kynttilät.