kulkeeko Åressa joku bussi, joka vie laskettelijat mäkeen mökeiltä

Avainsanat: Åre

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 14:56

Hissit vie siellä mökeiltä mäkeen ellet Suomessa pidä mökkiä.
www.hauskuudenhuippu.fi/?siv...3godwTb6nQ

Lisätty: 23.11.2010 - 12:35

Kauan sitten käydessäni siellä asuin Tegefjäl'issä ja suksilla mökin pihalta alkaen menin hissiltä toiselle, huipulle saakka. Sama näkyy tepsivän Årebjönenistäkin.
www.skistar.com/Global/Desti...1-stor.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 16:44

www.google.fi/search?q=%C3%8...CDMQtQMwAA

Googleen Åre busstidtabell

resrobot.se/pages/DirectSear...Id=7424269

Närtrafi ken - för lokala resor
Tider och priser 0771-100 110 . www.ltr.se
Resevillkor för Närtrafi ken i Åre kommun
När du vill åka med Närtrafi ken:
Närtrafi ken är efterfrågestyrd och har begränsat trafi kutbud.
Ring BC Jämtland 0771-82 00 83 och beställ resan i god tid,
senast kl 17.00 vardagen före resdagen.
Du blir hämtad/lämnad nära bostaden.
Resorna samordnas av BC Jämtland. Du kan få sällskap på resan.
Närtrafi kens minsta avgift är 20 kronor, och beroende på avståndet ökar avgiften.
Endast kontantbiljett gäller på Närtrafi ken.
För mer information; Länstrafi ken 063-16 82 00 eller din hemkommun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 18:16

Hissijärjestelmä on niin laaja, että voit viettää suksilla tuntikausia rinteisiin kyllästymättä. Hiihdon ja laskettelun lisäksi tarjolla on myös runsaasti muuta tekemistä, kuten moottorikelkkasafareja, koiravaljakkoajelua, jääkiipeilyä ja paljon muuta. Åre on tunnettu myös erittäin vilkkaasta after ski- ja yöelämästään – Euroopasta ei löydy montakaan paikkaa, jossa meno on yhtä kovaa kuin juuri Åressa laskettelukaudella…

www.visitsweden.com/ruotsi/A...ukset/Are/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 19:13

Hiihtobusseilla liikut kätevästi koko hiihtoalueella. Aina läntisimmästä kylästä Duvedista Åre Björneniin saakka.
Hiihtobussit starttaavat ennen kuin hissit aukeavat ja kulkevat noin kerran tunnissa aina hissien sulkeutumiseen asti, pientä lounastaukoa lukuunottamatta. Kaikki laskettelijat matkustavat ilmaiseksi, SkiPassi toimii matkalippuna.

www.skistar.com/fi/Are/Laske...htobussit/
aikataulut: www.skistar.com/Global/Desti...ss2011.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 19:50

Saariselälläkin on niin miksei olisi Åressakin. Yleisesti suuremmissa paikoissa on kaikkialla ja liikkuvat vain sesonkiaikoina.