Taas uusi viikko alullaan, Tampereella palaa ja rattijuopotkin kurvailevat valloillaan. Miten sinun viikkosi on alkanut?

Lisätty: 22.11.2010 - 10:58

Tässä ois pari vapaapäivää vieteltävänä. Leiponut jo olen ja käynyt aamulenkillä. Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

Avainsanat: viikko maanantai alkaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 13:17

Viikko alkoi 7 asteen pakkasella, töihin ei eläkeläinen lähtenyt, mutta laitoin sentään 8 vuotiaalle
Viktorialle joulupaketin Koiviston lastenkotiin. Se on tämän päivän hyvä työ mielestäni.
Joten juo tässä pannarikahveet ja heitän vähän pitkäkseni makoilemaan ja lukemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 22.11.2010 - 11:52

Työelämässä olevalle viikot ovat melko samanlaisia. Viime yö meni tosin nukkumisen kannalta harakoille kun flunssavirus löysi tiensä lasten kammariin. Kotiin päästyäni hätistän vaimoni ulos kaupoille tai mitä muuta tahansa jotta saisi taas hieman virtaa akkuihinsa. Raukka joutuu matosia jahtaamaan koko päivän. Ensi yöstä tullee taas pätkäuninen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 11:56

Viikko alkoi mukavasti vapaapäivällä. Olen lähdössä kohtapuoliin kauppaan ostamaan herkkuja, sillä tänään juhlitaan lapseni synttäreitä.

Voimia -m- flunssakauteen. On mukavaa, että huolehdit myös puolisosi jaksamisesta. Toivottavasti saatte molemat levätttyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 14:00

No ainahan noita sattuu, ei ikinä lue että jossain ollaan oltu mallikansalaisia eikä yhtään rötöstä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 18:07

Kiitos, viikko on alkanut työn merkeissä. Pakkanen kirpaisee, mutta hienoa että talvi tekee tuloaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 19:01

Kiireisen työpäivän merkeissä alkoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 19:46

Ei sen kummenpaa kuin muulloinkaan. Hammaslääkäri ja pari tapaamista. Muuten ohjelmassa napsuttelua, lenkkeilyä ja oloneuvoksena olemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 21:07

Pikkuisen tuollaista matalapainetta ja hiljaiseloa. Niinkuin ennenkin. saunassa käyty. Oli tosi kiva olla saunassa ,ottaa kunnon löylyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 21:28

Toinen vapaapäivä tänään..Aamukahvilla päivä alkoi ja Santun kanssa lenkillä..Töistä soitettiin,että käviskö viikonloppu hommat..ja tietysti käy..että seuraava vapaa ensi maanantaina..Puikot heilui,kun sukkaa neuloin. Saunassakin tuli käytyä..ja nyt on ihan mukava olo..
Tytär kävi illasta uuden vävykokelaan kanssa hakemassa Santun kotia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 09:57

nyt jo viikkoa viettetty tiistain aamupäivään ....eilinen meni kutimien tahdissa ruokaa laittaen ,mut tänään yritän sit muuten samaa ,mutta jos vähän pientä siivousta jossain päin suorittais ...lähinnä noita kaapien päällisiä ,tauluja ym jotka jäävät välillä vähemmälle jynssäykselle ....ihan vaan siitä syystä ,et ei jaksa ain raahat talousjakkaraa mukanaan ,kun siivoilee ....nyt tiedätte ,et oon laiska ,mut omis pölyis tällä asustelen ja aattelen ,et jos jotain ne pölyt haittaa niin terve menoo ohi vaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:06

Ei palanut talo ja selvinpäin naapurikaupunkiin ajelin - samoin myös poispäin.