Ensin Kreikka, sitten Irlanti ja joko näette miten kaukana kristallipallosanne kotomaamme Suomi on. Vieläkö kauan odotamme apua?

Kiukuissani potkaisin palloni sirpaleiksi, joten en voi siitä katsoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 19:38

Iso paha raha jyllää voimalla. Maksajaksi joutuvat veronmaksajat. Silloin kun pankeilla meni hyvin ei raha kilahtanut toisin päin, vaan pitivät kaiken itsellään.
Pitäisi olla kaksi pankkijärjestelmää. Tavallisille tallaajille omansa, joiden talletukset turvattaisiin ja hoidettaisiin yhteiskunnan toimesta. Sitten pelureille omansa, silloin saisivat pitää voitot ja tappiot itsellään sekä mennä konkurssiin omia aikojaan.

Kysyjän kommentti

Vastauksesi meni just nappiin. Kiitos Sinulle ja kaikille muillekin hyville vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 09:19

EU tuli ja nyt maksetaan siitä hintaa....pas.. juttu koko homma jos saan sanoa suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 10:13

Irlanti: Bigmoney sielläkin pytää lisää (pankit).
Vähänkö ne itki meillä 90-luvun lamassa pankkitukiaisia ja saivat.
Ei ne EU-rahat kansalle tule jos sitä ajatte takaa.
Raha menee rahan luo, pätee vielä tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 10:25

Pojat ne siellä leikkii keskenään vähän Monopoli-peliä,
mutta taitaa vain pelin säännöt olla heiltä hukassa ?

Houkuttelivat maahan isoja firmoja halvalla verotuksella.
Olisi kannattanut vähän verottaa sitä bisnesporukkaakin.
Mitäköhän Viron pankeista paljastuu sitten vuosien kuluttua ?

Lisätty: 23.11.2010 - 01:08

pappa4:llä on hyvä ehdotus, minua vieläkin harmitta kun ent. Postipankki meni keinottelijoille, siitä kun olisi tehty kansalaisten tai tai muuten "reilu pankki". (kuten se ehkä oli).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 12:09

Suomi on vielä kaukana kerjuujonosta, jos katsotaan vain pankkiemme vakavaraisuutta. Veikkaan, että seuraavana hattu kourassa ovat Portugali ja Espanja eikä taida Italiankaan talous olla kovin vankalla pohjalla. Tavalliselle suomalaiselle tämä meno tulee kuitenkin kalliiksi ja veikkaan, että suomalainen työtön/työläinen on ennen pankkeja hattu kourassa ropoja anelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 13:57

No näinhän tämä EU on laatinut että aina vaan ollaan auttamassa..
Katsellaan vaan kuinkas tässäkin käy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 18:16

Pas... diili, mutta tulipahan nähtyä sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 19:04

Kunhan on ensin vielä Espanja, Portugali ja Italiakin autettu jaloilleen, niin on varmaan meidän suomalaisten vuoro pyytää rahallista apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 02:24

Ihanaa kapitalismin voittokulkua. Olemme mukana sanoi Kataisen Jyrki tuottoisista sijoituksitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 22:02

Julkisivu pitää pitää hyvänä, maksoi mitä maksoi. Se miten sisäpuolella menee ei onneksi näy ulospäin.