Tiedätkö paikan minne Irwin Goodman menehtyi??Puinen risti laitettu puuhun ....pari kuukutta poismenon jälkeen..

Eilen illalla pysähdyimme paikalle katsomaan ristiä...kukkasia oli puun juurella..
Oletko itse mahdollisesti käynyt paikalla...

Avainsanat: irwinin menhtyminen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 16:00

Kansantaiteilija menehtyi sydänkohtaukseen 14. tammikuuta 1991 matkalla Viipurista Haminaan. Jossain tienvarressa sijaitsevalla levähdyspaikalla.

Kysyjän kommentti

Kiitos.. 7:ka tiellä Klamilan ja Ravijoen väillä tämä levähdyspaikka..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 10:45

fi.wikipedia.org/wiki/Irwin_Goodman En kyllä tiedä. Mutta tästä voi lukea paljon kaikenlaista Irvinistä.
Sehän oli keikalla kuitenkin tuolla Venäjän maalla ja tuli sieltä kiirellä pois,
kun sai kohtauksia. Mutta tulli pitkitti niiden pois pääsyä . Jotenkin näin siinä kävi ja kiire oli sairaalaan. Se oli sitten myöhäistä kun tultiin rajan yli. Sitä en tosiaan ole kuullut missä kohtaa tuo tapahtui.
Ei ollut iällä pilattu 47 ja kuukausia päälle.Viina vei miestä ja murheet.Kävin Irviniä keikoilla katsomassa, pidin hänen tavasta esiintyä ja laulutkin kivoja. Olen tervehtinyt Irviniä kädestä.Oli hyvä laulamaan.
Surullista mutta totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 15:39

Yrjö Antti Hammarberg synt.14.9.1943 Hämeelinnnassa . Esiintyjänä käytti nimeä Irvin Goodman.
Oli tulossa tanssikeikalta Viipurista ja tarina kertoo, että tullissa olisi ollut viivytyksiä ja se aiheutti Irvinin kuoleman.
Kuolinpaikaksi on mainittu Vehkalahti 14.9.1991.
viimeiseksi sanoiksi sanotaan hänen lausuneen "Paina kaasua Illikainen, happi loppuu.

Lisätty: 22.11.2010 - 04:25

KUolinkuukausi minulla väärin oikea on 14.1.1991.

Lähteet:
tarkistus aamulla 22.11.2010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:22

Enpä ole käynyt, ja kiva tietää että ihmiset vielä hänet muistavat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 17:09

En ole käynyt tuolla paikalla, mutta sen muistan että hän kuoli minun syntymäpäivänä eli 14.1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:49

En tiedä tarkkaa paikkaa mihin maallinen taivalluksensa päättyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 03:28

Tiedänhän minä, sen mitä olen lukenut. Mutta en ole ristiä koskaan päässyt katsomaan.