Joko teillä päivä valkenee.Miten se aamu hurisee. Huomenta kaikille ystävät.

www.youtube.com/watch?v=E4l8...re=related On se koti ihana paikka.
Kävelty on ja lämmitetty uunia. Parsittu sukkia .Kahviakin juotu ,herättyäni. Näin se kulkee.

Lisätty: 21.11.2010 - 11:05

Voi miten ihania Pappa puhelee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 10:57

Aamulla pikkupoika kuiskasi korvaan: "Pappa, pappa". Oli ylösnousun aika ja yhteinen aamupala. Yölliset unet keskusteltiin sittä istuskellessa. Olihan niitä muitakin tärkeitä asioita.
Voiko ihanammin päivän enää alkaa?

Kysyjän kommentti

Voiko ihanammin päivän enään alkaa.Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 08:39

Päivä valkenee täälläkin, koneella hissuksiin olen vaan leikkinyt, mieheni ja pikkuihminen nukkuvat vielä joten hiljaa minä koitan täällä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 12:12

Migreeniä pukkasi aamulla mutta nyt jo parempi. Pilleri ja unet auttoivat ja taas on hyvä olla. Ulos tekee mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:26

kello 4.30 aamulla ylös ja kellon 5.30 kirpparilla myymässä..
Joten aamu meni siis kirppiksellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 21:04

kerkesi jo aurinko laskeakin

2.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...taikaa.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 22:02

Päivä valkeni aamukahvia nauttissa..Tänään ollut ihan lepopäivä...eilisten metsuri hommien jälkeen...Piti aamusta venytellä,kun tuntui..että paikat on ihan jumissa..Sain tyttären koiran hoitoon..että aamulla lenkki edessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 10:20

sunnuntaista on jo matkattu keskiviikkoon, siis kun olet tätä kysynyt, mutta vastaampa tämän aamun
kokemuksella. Pakkanen on tasaista 10 astetta ollut ja aurinkoa ei näy ollenkaan, mutta kyllähän se päivä valkenee tänäänkin.
Tänä ammuna olin kyllä niin laiskalla päällä, että meinsasin jäädä sängyn pohjalle.
Minulla kun ei ole sitä hyvää kaveria koiraa, jota ulkoiluttaisin, niin jää ne lenkit vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:44

Päivä valkeni ja oli ihan mukavan rauhallinen.