Onko sinulla, villasukille trvetta.

Justiin pestyt sukkani parsin ehjäksi. Vaikka olisi uusiakin. Mutta nämä niin rakkaat sukat.

Lisätty: 21.11.2010 - 10:18

Villasukilla estää yöllisiä suonenvetojakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 16:52

Minulla on villasukille käyttöä pillki- ym. reissulla ja silloinkin kun illalla iskee vilu. Yöksi en niitä jalkaani kuitenkaan suostu pistämä, ne kun on silloin liian kuumat ja pitäisivät minut vain hereillä. Minulla villasukkia on vaikka muille jaettavaksi asti. Olemme olleet miltei kaksikymmentä vuotta yhdessä rakkaan ukkoni kanssa. Jokaisena vuosi olen saanut hänen äidiltään lahjaksi yhdet taidola tehdyt ihanat sukat joita arvostan niin paljon, että olen säästänyt ne kaiikki vaikka osaan on tulut jo reikiä paikkattuihinkin kohtiin

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 08:37

Minä olen kuumaverinen ihminen, olisi kauhistus jos villasukat pitäisi jalkaan laittaa, ei miehenikään koskaan ole sellaisia käyttänyt, on meillä sellaiset kyllä sukkalaatikoissamme varoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 09:34

Sen verran vetonen on tämä asunto,et tääl on villasukat pakko olla jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:10

Minusta on ihana laittaa villasukat jalkaan yöksi. Parhaat sukat myös kumisaappaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:36

hyvin harvoin käytän villasukkia.
sisällä kotona en pidä sukkia lainkaan, oli kesä tai talvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:52

Niitä on useampi pari kaapissa. Kestävät pitemmän ajan kuin tavalliset sukat. Naapurin emäntä niitä kutoo ja lahjoittaa minulle vuosittain. Käytössä kuluvat ja tarpeellisia ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:24

Parit on käytössä tytär niitä minulle kutoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 17:12

Käytän villasukkia syksystä kevääseen kotona. Niin isoja kenkiä minulla ei ole,että niihin villasukat edes mahtuisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 18:11

Kyllä oli eilenkin villasukat jalassa,kun ulkona olin koko päivän..Jalat pysyivät ihanan lämpöisinä..
Nytkin on menossa villasukkien neulominen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 09:18

Neulon joka talvi muutaman parin villasukkia. Osan käyttää oma perhe, mutta annan myöskin lahjaksi sellaisille jotka eivät itse osaa neuloa. Talvella sisätiloissa kotona käytän villasukkia. Otan myös villasukat mukaan talvisaikaan kun lähden reissuun, Euroopan hotelleissakaan ei aina tiedä mikä on lämpötila. Jos jalat palelevat silloin palelee helposti koko kroppa.
Parsimaan en kyllä villasukkia ala, monissa pesuissa niistä myöskin häviää lämpimyys, sen olen havainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 12:57

kyllähän ne villasukat on aamulla jalkaan laitettava, mutta jossain vaiheessa päivää jalat alkaa hikoileen niin paljon että on pakko ne ottaa pois. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 13:52

Villasukkia en itse käytä, tosin kudon niitä ja tänäkin syksynä on tullut kudottua jo vino pino tarvitsijoille. Omistan ns. levottomat/kuumat jalat, joten potkin nukkumaan mennessänikin peiton pois jaloista ja kotona ollessani olen aina paljain jaloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 17:09

Aww. Käytän lähes aina villasukkia. Nukunkin ne jalassa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 20:58

10 paria kudoin joululahjoiksi. Viime talvi oli ensimmäinen sellainen talvi täällä Keski-Suomessa, jolloin laitoin villasukat jalkaan. Nukkua en osaa sukat jalassa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:42

Aina on villasukille tarvetta, onneksi osaan niitä itse väsätä - myös muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 03:26

On, ja nukun useasti villasukat jalassa.