Ontoon puuhun oli kätketty kolmen ihmisen ruumiit?

Murhatun perheen ruumiit kätkenyt puu kaadettiin Ohiossa Mount Vernonissa.
www.uusisuomi.fi/ulkomaat/10...e%E2%80%9D

Avainsanat: aamu-uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2010 - 03:24

Hui kauhistus!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2010 - 08:21

Ihan karmeita juttuja jumppis löytää ,aamu tuimaan.Kaikkia sitä uutisista saa lukea. Siinä tulee ihmisen julmuus kaikessa kauheudessaan esiin,. meillä on sisällämme hyvä ja paha. Kummalle antaa vallan.
Toivoisin että kaikki ihmiset hylkäisivät tuon pahan julmuuden.
Hyvässä ihmisessä on paljon .Se antaa ympärillä olevillekkin paljon lämpöä ja hyvää oloa.Siihen hyvään meidät on tarkoitettukin.Turvaksi toisillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 10:49

Kaikkea sitä ihmisen kieroutunut ajatuskulku saa aikaiseksi. Mahtaakohan tämäkään olla vielä kaikkein oudommasta päästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 16:35

Ihmisen mieli on kummallinen, tätä nykyään kuulee ja lukee mitä kummallisuutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 18:09

Ompas aikamoinen ruumiin kätköpaikka löytynyt...ihan uskomatonta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 15:17

joopa. pitää ne raadot johonkin piilottaa - rikollisen ajatusmaailmassa. onneksi löytyivät ruumiit että saadaan haudattua ja onneksi löytyi syyllinen että saadaan tuomita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 20:54

Olemme me ihiset mitä kekseliämpiä otuksia. Mistähän tämä viisaus on tullut.