Mitkä ovat tunnelmasi näin lauantai aamuna?

Mie join kahvit ja söin puuron ihan yksikseni,mieheni nukkuu vielä autuasta unta ,kohta keitän uudet kahvit ja herätän hänet ylös.Kissakin sai aamupalansa ja nyt meni nukkumaan,kun sai minut hereille.

Avainsanat: kotoista oloa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2010 - 09:24

Kissamaiset, nukuttaa ja nau'uttaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2010 - 09:19

Minäkin kissojen kanssa yksikseni.Mieheni lähti eilen sinne Imatralle rakentaan pojalle joulusaunaa.

Kahvit juotu ja uuniin tuli tehty ,kävelylläkin kävin.Siellä ihanan raikas ilma , tuuli käy välillä. Muuten hyvä ulkoilu päivä.
Nukuin ihan hyvin vaikka viereinen peti oli tyhjä.Kyllä on hiljaista. Olen ajatellut ruveta siivoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:33

No aivan ihana aamu, lunta tippuu hiljalleen maahan kaunis sää... oli olla koiran kanssa ulkona...
Hetki sitten istuin kahvikupposen äärellä ja luin Turun Sanomaa..
Nyt luikkasin nettiin hetkeksi ja sitten käperryn sohvalle DVD:n pariin...
Pitää laittaa joku monista jouluelokuvistani päälle..
Tapanani on katsella ennen joulua kaikki jouluelokuvani..ja niitä on todella paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:42

Minulle tuli tänne aamulla 2 pikkuihmistä ja touhua on ollut, nyt nukutan pientä päiväunille, potkukelkka otettiin esille ja sillä tänään potkutellaan iltapäivällä ja lumitöitä vähän myös tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:59

ihan hyvät, saa nukkua pitkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:02

Olen siivonnut kodin, käynyt aamulenkillä ja nyt ihailen kaunista säätä. Aurinko paistaa ja pakkasta on -8. Ulkona on satumaisen upean näköistä, mutta täytyy lähtä iltavuoroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:02

Leppoisasti sujui aamu: heräsin 7.00 ruokin kissat, sytytin kynttilät ja istuin hetken meditoimassa. Tämän jälkeen menin vielä hetkeksi untenmaille. Aion viettää koko päivän kiireetönnä tehden kodin pikku askareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 15:42

siivouksen parissa ... porkkanalooraa ja pikkukinkkua söin tuos hetki sitten ja meinasin ottaa pienet ruokatirsat , mut känny herätti .. , jot pienet keskustelut siinä tyttären kans käytiin ja nyt taidan mennä koht keittää kahveet , jos sais itseensä taas jotain virtaa ... pikku hiljaa noit komeroi siivoskelen ja tuntuu , et ne lisääntyy vaan vaikka luulis toisin päin käyvän ....onneksi ei ole niiden kans kiirus .. niinkuin ei täs valmiis elämäs nyt muutenkaan enään missään oravanpyörässä tarvii olla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 17:16

Kahvit join ja nelivuotiasta poikaa hakemaan pappan luo yökylään. On nyt saunomassa.
Tulihan pieni tauko napsutteluakin varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 19:05

Aamu alkoi hienosti, kävin antiikkimessuilla ja palasin kotiin laittamaan ruokaa. Nyt illalla istun ja kuljailen koneella. Ehkä voisi ottaa tirsat, ja herätä myöhemmin viettämään iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 20:54

MInä paistoin pannaria ja ostamani pienet joululhjat lajittelin, laitan Koiviston lastenkotiin 8-vuotialle kummitytölleni pienen lahjapaketin. Pitää olla ensiviikolla jo jakelijalla Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 21:17

Nousia aamulla ajoissa ylös.. Laitoin koko pannullisen kahvia tulemaan..Join aamukahvit ja loput kahvit termospulloon. Sitten alkoi eväitten laittaminen,kun olin sopinut poikani kanssa,että tulee klo 8 hakemaan minua.Läksimme poikani tontille metsuri-hommiin..Siellä kävi naapurin pariskunta hakemassa meitä kahville..Naapurin emäntä sanoi pojalleni..että saat olla onnellinen,kun on tuollainen äiti joka lähtee näin rankkoihin hommiin avuksi..Siellä se päivä meni pimeäntuloon saakka..Kyllä väsytti,kun tulin kotia ja selkä oli ihan poikki..Saunassa tuli käytyä mikä oli tosi tarpeen ja rentouttava..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:36

Ihan rauhalliset, sain olla koko päivän touhuten ihan mitä halusin.