Kuka napsulaisista tunnustaa osallistuneensa tähän "urheilutapahtumaan"?

www.iltasanomat.fi/videot/ko...aa/2279406

Avainsanat: juoksua nakuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2010 - 21:39

Olikos nämä niitä kansanedustajia vai mitä porukkaa? Näyttivät vähän niinkuin älykkäämmiltä täältä syrjäkulmilta katsottuna. Pitäisköhän muuttaa itekin pääkaupunkiin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 20:59

juoksut tais jäädä melko vähiin, seisoskeluahan tuo näytti enimältään olevan
ja kaiken lisäksi olivat vähän eri sukupolven porukkaa ... eli kyllä olisin erottunut joukosta jos siellä olisin kirmannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:01

Nakuna olen ollut vesisateessa huuhtomassa hiuksistani shamppoota pois,mutta juossut en nakuna ole,enkä ollut ihan selvinpäikkään.Kaikkea sitä on tullut tehtyäkin nuoruudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:52

no voihan nenä ja pitkä sellainen ... niikuin pinokkiolla on kun hän valehtelee ... oisin kyllä juossut , mutta unohdin koko urheilu tapahtuman ... selittää kädet ristis .. selän takana ... nenä pitkänä :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:59

Voi veljet olipa hyvä .En minä siellä juossut. Erottuisin varmasti. Mutta aikakivasti ne siinä vierekkäin olivat.Hauskaa .Nenät pitkällään ja huulet törröllään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 22:36

Ei ole mielenkiintoa osallistua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 01:14

En tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:01

en ole osallistunut eikä ole kyllä kiinnostustakaan osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:05

Ainoastaan kesäisin ja omassa pihassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:26

No eipä tule harrastettua, poliisi varmaan pysäyttäisi jos tuollaista tekisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:08

Vain mökillä minut voi nähdä samanlaisessa asussa matkalla saunasta tupaan. Kerrottakoon ettei mökkimme maastoon ole naapureilla näköyhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:28

Julma Juha joskus juoksenteli Arizonan aroilla munasillaan ja työnsi luun kurkkuun Haaselle Helsingissä. Oli kiva olla Stadionilla katsomossa.
Ei näkynyt tuttuja tuossa sinun porukassasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 17:14

Taitavat olla lisämainonnan tarpeessa. Ovatkovan muutenkin puutteessa kuin vaatetuksen osalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 20:57

empä osallistuisi kun siinä on kasvanut tuohon alapäähän tärkeän jutun kohdalle jokin kasvain, liekö vaarallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:35

Ei tuo ihan täydelliseltä nakujuoksulta näyttänyt. Padasjoella on jo useampana kesänä juostu perinteeksi käynyt nakujuoksu johon osallistuu ihan ulkomaan eläviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 03:18

Ei passaa tunnustaa.