Oletko ollut koskaan alusvaatekutsuilla?

Minä olin tänään eka kerran ja olipa alusvaatteiden hankinta mukavaa, kun sai niitä ystävän kotona rauhassa sovittaa ja asintunteva myyntikonsulentti opasti oikean koon ja mallin löytymisessä.

Avainsanat: alusvaatekutsut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2010 - 13:10

Olen ollut ja ostanutkin todella hyvät liivit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 20:55

Kerran on kutsuttu,mutta en mennyt..Vältän näitä kaikenmaailman kutsuja..kun tuotteet ovat todella kalliita..Ostan mielummin kaupasta mitä tarvitsen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:00

Minä olen ollut kerran kun miniä sellaiset piti, oli joku Hali niminen juttu, minä sieltä jotakin ostinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:55

no enpäs ole ollut , mut kamuseni eli ystävättäreni kyllä kehui niitä liivejä , joita siellä myydään , jot jos kutsu tulee niin voisin mennäkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 22:01

Empä ole. Mut on kutsutta petivaatekutsuille. Ensin klo 18 ruokaillaan ja kahvitellaan Sitten esitellään.
Kyllä menemme mieheni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 22:09

En ole sellaisista kutsuista kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 01:15

Ei ole kukaan kutsunut. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:29

Olen ollut ja myin myös itse niitä 20 vuotta sitten, se oli silloin aivan uutta oli Hali vaatemallisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:58

en ole ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:03

En ole ollut. Tuotteet ovat aika kalliita ostaa. Se hyvä puoli niissä on, että saa rauhassa sovittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 17:12

Vai on sitä jo alusvaatekutsujakin. Kaikenlaisia höynäytyksiä ne keksivätkin. Huh, huh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 21:00

en ole ollut, mutta liivikutsuille odottelen kutsua, saisi mummeli elämänsä viime vuosiksi"rentukat" paremmin paikoilleen, etteivät luule että minulla on kaksikerrosmaha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 12:13

En ole ollut.Mutta olen kuullut että tämmöisiä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 09:13

Ei,omat sellaiset ovat kyllä Stockan ko. osastolla.

Lisätty: 22.11.2010 - 14:36

Muistan olleeni opiskeluaikana pyjampartyissa. Asuste oli pyjama tai yöpaita, minun asuani sanoivat kyllä iltapuvuksi vaikka se oli hieman juhlavampi pitkä yöpaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 13:47

Kerran olen kutsun saanut, mutta kieltäydyin. Jälkeenpäin kuulin tuotteiden hinnat, niin ne olivat todella pöyristyttävän hintaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 17:14

En ole ikinä ollut, enkä ole ikinä kuullutkaan sellaisista! :) Meikkikutsuista olen kuullut puhuttavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2010 - 21:32

En ole, mutta tuttavani puhui järjestävänsä sellaiset joskus lähitulevaisuudessa. Taidan mennä silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 03:17

Yhden kerran olen alusvaatekutsuilla ollut, en muista enään mikä yritys oli kyseessä. Tästä on jo hyvän aikaa. Mutta hyvin kivoja tilaisuuksia ovat.