Oletko koskaan mokaillut pikkujouluissa, tai peräti irtisanonut itsesi?

Mikä on pahin pikkujoulumoka jonka olet kuullut?

Avainsanat: pikkujouluista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:35

Ei ainakaan kukaan ole kertonut selllaisesta jälkeenpäin ja seuraava tilipäiväkin on koittanut. Olen yleensä kuulunut järjestäjätoimikuntaan joka on sanellut säännöt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 19:02

Minä en ole joulujuhlissa mokannut koskaan. Mutta eräissä juhlissa wc oli varattu kun työtoverimme harrastivat " sitä " siellä kauan, häpesivät jälkeenpäin kovin ja joka joulujuhlan edellä piti vähän heitä muistuttaa asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:40

Ei ole tullut sellaista eteeni. Kiitoksia aina antanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:41

No eipä ole ainakaan omiin korviin tullut, en käyttänyt alkoholia ollenkaan, joten sen piikkiini voi poistaa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:08

En ole mitään kovia pahoja mokia tehnyt tai sitten on meno ollut niin vauhdikasta, että en edes muista niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:18

En ole muuten mokannut,kun pukeutumisessa..Kengät oli kassissa,kun menimme pikkujouluihin...ja paikanpäällä aloin vaihtamaan kenkiä huomasin..että toinen kenkä oli oma ja toinen tyttären...sitten menin ne pikkujoulut eripari kengissä..oli ruskea ja musta kenkä..ei kyllä haitannut menoa..Kyllä senjäkeen ,kun jonnekin läksimme...muistuttivat minua,että ota samaa paria olevat kengät mukaan..
Tapahtui 26 vuotta takaperin,kun tytär asui vielä kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:19

Eipä ole tullut mokattua, ja tiedän kyllä monen mokanneen mutta ei niin pahaa ettei siitä ole myös naurun aihetta saanut.. ( ei siis avioparit pettäneet) mutta humalapäissään eräskin haki joulukuusen tanssiin kun kukaan muu ei hänen kanssaan lähtenyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 17:05

Kun en ole työelämässä ollessani osallistunut järjestettyihin pikkujouluihin, niin sellaista ei ole päässyt sattumaan. Ne ajat olin työpaikalla kun työnantaja maksoi palkan. Vapaa-aika on niin kallista, että sen vietän muualla kuin heidän järjestämissä kekkereissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 11:34

Itse en ole tuohon asti päässyt. Mutta työkaverit kylläkin...