Vieraileeko kodissanne joulupukki, vai löydätkö tonttuja vain sängyn alta?

Avainsanat: pukki ja tontut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 17:55

pukki luuhaa tavallisesti vierailla mailla ja sängyn alta löytyy vain villakoiria ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 18:28

Ukki ja pukki. Mikä se sellainen veitikka on.Tontut katselee ulkona ,aina jostain puun takaa kun on pimeää.Eipä enään pukkia tai ei sitä tiedä .Empä menisi vannomaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:31

Ei käy pukki. Pari tonttua saattaa piipahtaa hieman ennen aattoa ohimennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:07

Tänä vuonna ei vieraita pukkeja meille tule, tuo vanha vaan täällä on minun kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:00

voi voe, se on suuri arvoitus, sammuuko minun pukkini pitkän taipaleen takaa minun vuoteeni alle.
On kyllä niin kova kuorsaamaan, että vuoristoradalla mummeli saa nukkua.
Toivotaan nyt kuitenkin Pohjanmaan tasaisia lakeuksia hiihdellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:19

Ei enää vieraile mutta poikani hoitelee aina varsin mallikkaasti tontun hommat ja jakaa lahjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:29

Kyllä meilä vierailee joulupukki ja tonttutyttö...Lähtevät tästä meille liikenteeseen ja käyvät useamman tilatun paikan..ja saapuvat sitten loppillasta vielä ihan väsyneinä..kun paikat on käyty..ja lahjat jaettu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:03

kävi meillä joulupukki kun olin pieni,mutta ei ole enää käynyt monenn vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:13

Joulpukki ei ole tänävuonna vielä aiheellinen, koska 2 lastenlastamme ovat syntyneet tänävuonna , mutta ensivuonna kyllä taas tulee pitkästä aikaa.
Joten lahjat kauniisti kuusen alle, ainoa mikä tuottaa ongelmia mihin saan kuusen sijoitettua kun tuli kesällä ostettua niin isot huonekalut olohuoneeseen.
Mutta kyllä tuo ongelma ratkeaa vielä, nyt jo viime viikolla huomasin tuon kauhukseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:26

Joulupukki on jo monena vuonna jättänyt käymättä vaikka ollaan oltu kiltisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 16:55

Tuleehan se lastenlapsille. Tonttuillaan ihan porukassa ja hulvattomasti lastenlasten kanssa. Parisen tuntia sitä riehaa riittää ja sitten kotiin rauhoittumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2010 - 19:31

Meidän tontut saavat nukkua sängyssä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 11:38

Se vähän riippuu, et millä porukalla jouluna ollaan, mutta näyttäisi tonttukeikalta.