Lähetätkö joulukortit tänä vuonna sähköisesti, vai muistatko ystävät ja sukulaiset perinteisillä korteilla?

Vai oletko laittanut kortit unholaan?

Avainsanat: joulukortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2010 - 11:44

Kyllähän joulukortit pitää lähettää ja nimenomaan "aidot" sellaiset. Ehkä joillekin sähköiset. Ja sitten on sellaisia ystäviä joiden sähköpostin olen hukannut ja osoitetta en tiedä. Heitä muistan jollain muulla tavalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:25

Joulukortit menee aina postin kautta. Joulu on niin tärkeä asia, että siihen ei e-kortit sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:18

Parisenkymmentä korttia meiltä lähtee postin kautta.
Sähköpostikin on käytössä.

Positiivarien sivuilta voi lähettää ilmaisen kortin.

ekortti.positiivarit.fi/ekortit/

Tuossa oli osoite. Ei ainakaan vielä ollut joulukortteja, mutta tullevat aikanaan.

Positiivarien sivuille tulee muuten katsomisen arvoinen joulukalenteri!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:23

Minä sähköpostilla sen velvollisuuden suoritan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:46

Minä olen perinteisten korttien lähettäjä. Lähetän niitä muulloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:55

Perintenen joulukortti on ainoa oikea joulukortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:10

Sekä- että kortti postiin tai sähköpostikortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:25

Postin kautta saavat sukulaiset ja ystävät joulutervehdykseni. Mutta esim. vanhoille työkavereille laitan sähköisiä kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:40

Laitan kumpiakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 09:29

Molempi parempi, riippuu siitä tiedänkö vastaanottajan sähköpostiosoitteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:03

Lähetän sähköisesti muutamille ystäville, mutta teetän aina omasta kuvastani joulukortin joka on aina vuotta aikaisemmasta joulusta. Tänä vuonna lähetän kortin jossa on viimevuoden Joulurauhan julistus Turusta ja tekstiin tuli Joulurauhaa ja Onnellista Uutta Vuotta 2011 lähimmille sukulaisilleni ja ystävilleni 30 kappaletta tulee lähetettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 11:05

lähetän joulukortteja ja joskus viestillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:38

Soitan joulun toivotukset, kortteja en ole lähettänyt vuosiin. Joskus nuorempana lähetin joulukirjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 15:49

Varmaan molempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 16:55

Perinteiseti ne parikymmentä korttia...teetetty omista valokuvista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 21:50

Joka toinen vuosi ja postiin. Joka toinen, koska kortti on kaksivuotinen ja käännettävä.
Postimerkkien keräilijöitäkin on joskus ajateltava, siksi posti.
Ajattelin kokeilla miten toimii postin muuttoilmoitus joulukorttina. Senhän voi lähettää ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 22:10

Askartelen itse joulukortit ja postissa lähetän. Tänä vuonna maalasin kuivan koivuoksan valkoiseksi, liimasin värilliselle paperille ja leikkasin askarteluhuovasta kaksi lintua ja liimasin oksalle laulamaan.Lisäksi muutama tähti taivaalle. Vanhemmille sukulaisille kirjoitan kirjeen mukaan jossa kerron perheemme kuulumiset.