Teetkö itse maksalaatikon, jos teet onko sinulla helppo ohje tähänkin. Vai ostatko sen suoraan kaupan pakastealtaasta?

Avainsanat: maksalaatikon ohje

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 18:41

Teen itse maksalaatikon ja lanttulaatikon. Porkkanalaatikko on jäänyt tekemättä . Rosollissa on porkkanaa ja porkkana leivässä.

Lisätty: 19.11.2010 - 18:57

Mulla on ihan oma pravuuri ohje itse sen muokannut.2dl riisiä 1.5lit.maitoo 500g naudan maksaa,2dl rusinoita2-3 sipulia.4rkl sokeria.1reilu teelusikallinen suolaa.uuniin 3tuntia .150sitten alennan 125 .ekana riisipuuron tekoa.sitten maksaa pallulla sokerin kanssa käännellen. sipulit haudo pannulla.kaikki yhteen ja suola.Jos tykkää mausteiista niin sitten, itse en laita.Jos tykkää voista niin sitten.En lisää.Unohdin 2kanamunaa.Onneks ei ollut uunnissa vielä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:21

Meeriltä jää tämäkin väliin, ei osta jouluksi maksalaatikkoa. Vaikka muulloin syökin sitä mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:07

Maksalaatikko ei kuulu meidän jouluruokavalikoimaan. Sitä syödään silloin tällöin pitkin vuotta eineksenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:17

Emme jouluna syö maksalaatikkoa, ja minä en syö sisäelimiä muutenkaan ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:14

Ei maksalaatikkoa rusinoilla eikä ilman, vaikka muulloin rusinoton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:45

Maksalaatikko ei kuulu meidän joulupöytään...harvoin muulloinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:45

Tein itse viimevuonna niin ison satsin itse rusinallista ja rusinatonta, ja nyt joulu on kaikkeista lyhyin niin tulee ostettua kaupasta tuo tänä jouluna (sitä meillä menee vähiten koira ja minä syömme sitä mielellämme)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:43

Olen joskus menneinä jouluina tehnyt kaiken itse ja silloin tuli valmistettua maksalaatikkokin. Kaupan maksalaatikoissa on niin paljon lisäaineita etten niihin lusikkaani laittaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 09:34

Maksalaatikko ei kuulu meillä ruokapöytään koskaan enkä sitä itse kyllä alkaisi valmistamaan.
Jouluun sitä kaikkein vähiten yhdistäisin, meillä on jouluna enimmäkseen ihan muita kun perinteisiä,"pakollisia" jouluruokia pöydässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 18:59

Ostan kaupasta jos on sellainen tunne, että joulunakin pitää olla maksalaatikkoa.