Poltatko normaalia enemmän kynttilöitä joulun alla ja pyhinä?

Lisätty: 19.11.2010 - 17:41

Tuovatko kynttilät kotiisi tunnelmaa, vai pidätkö enemmän sähkövalaistuksesta? Millaisia joulukoristeita olet laittanut esille?

Avainsanat: joulun odotusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 18:39

Olen ostanut jo 100 kruunukyntillää. Kaikki poltan, kynttilän- jaloissa, sisällä pöydän päällä.Aivan ihana valo tulee niistä .On juhlaa. Se lämpö mikä niistä lähtee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:19

Poltan muutenkin paljon kynttilöitä, mutta ehkä ne jouluna hieman lisääntyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 18:59

Kyllä kynttilät joulun aikaan kuuluu, mikä runsaimmassa määrässä.
Ovat ne kauniita mökkimaisemissakin pimeinä syyskuun iltoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:22

Minä muutaman parafiinikynttilän poltan joulun aikaa, en steariinikynttilöitä voi polttaa kun on tuo astma minulla. Ja minulla on nuo 2 kisulia ja ovat uteliaita ja pelkään että viiksensä kynttilöissä polttavat, ei ne saisi pöydillä pomppia, mutta jos silmä välttää niin pitäähän sitä mennä tutkimaan kiellettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:59

Koko pimeän aika on kynttilöiden aikaa. Niinpä niitä tulee poltettua melko paljon syksyn, talven ja etenkin joulun aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:29

Poltan loka-tammikuun välisenä aikana todella paljon kynttilöitä sekä sisällä että ulkolyhdyissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:50

Enemmän vielä joulun alla ja jouluna..vaikka nytkin poltan paljon..Jouluksi teen taas jäälytyjä ulos ainakin 10 kappaletta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:54

Eläviä kynttilöitä tulee poltettua enemmän ja monta sähköistä jouluvaloa koristaa kuuseni kuin kotinikin..ja parvekkeeni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:47

Koko piemän syyskauden pitkälle kevääseen poltan kynttilöitä. Kynttilät luovat ihanan tunnelman. Joulun aikaan laitan kynttilät myös takkaan, jota emme voi käyttää muutoin sillä utelias kissamme ottaisi varmaan pienet tuhkakylvyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 11:46

Kyllähän niitä tulee poltettua enemmän näin joulun alla ja pimeään aikaan. Pitää vaan muistaa paloturvallisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2010 - 21:14

Kyllä joulun aikaan poltan enemmän kynttilöitä kuin muulloin.
On tuikkuja ja lyhtykynttilöitä. Nykyisin ovat hyviä nuo pienet sähkökynttilät,
vallankin ledit.