-m-
Kysytty: 19.11.2010 - 15:45

Johan nyt on markkinat, selittäkääpäs tuo uutinen!

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2279041

Avainsanat: hullu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 16:57

joku polttari jutska tai vedonlyönti uskoisin ... mut olipas siin herkkä nahkanen kaupantäti ... pitäiskö hälle antaa kriisiapua nyt , kun moienen ilmetys tupsahti kauppan ... mietin mä ... :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 15:48

Kyllä siinä varmaan joku vedonlyönti oli kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 16:36

Näinpä äkkipäätä tulee tosiaan vedonlyöti kysymykseen. Hyvin käyttäynyt mies koska solmi kengännauhansakin olivatko olemattomat rauhassa kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 17:52

taisi olla niitä Helsinkiin pakkoliitettyjä sipoolaisia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 18:13

Hah, hah, haa.... Kaikkea sitä lehdestä lukea saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 18:15

Taisi olla niitä lakkautetun hoitokodin asukkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 18:51

Protesti varmaan kun Helsinki kaappasi Sipoosta niin suuren alueen. Arvelu, mutta selvinneekö tuo koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 19:06

Miten tosta kuvasta selvästi näkee useimmat jalat, katsokaa tuota, missä seisoo. Siinä kuvassa jotain outoa minusta.
Jos totta oli niin miksikä ei .Voi olla joku verenkiertohäiriö ,sairaus. Jotain tällästä.Muutunut lapseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 20:32

Dementia mennyt pahaksi kun ei kauppaan lähtiessään muistanut vaatteita pukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 21:56

Halusi varmaan,että hänet huomataan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 10:51

Vedonlyönti luultavasti kyseessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 13:57

Kyllä Valperi nyt murjaisi... =) Janoinen, rahaton uushelsinkiläinen veronmaksaja.

Vedonlyöntiä tai polttareita kyllä veikkaisin silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 15:23

on se väärin kun maailmaan tullaan alasti ja sitten sitä saa nakuilla vaan saunassa tai suihkussa. no - olishan tossa voinu käydä vaikka miten. joku saada sydärin ja kupsahtaa, kolareita, terapiaa. en lukenut juttua ( jotenkin samantekevää ) - missä se piti setelikääröä............`??????????