Nyt en löydä hiiren kiekon pyörityssuunnan vaihtoa?

Notebookissa pienentää ja suurentaa väärinpäin, mihin olen tottunut. Esim. kartan zoomaus menee aina väärään suuntaan.
Olen vaihtanut sen joskus muista koneistani?

windows.microsoft.com/fi-FI/...your-mouse

Lisätty: 19.11.2010 - 10:42

Google earthissa ei ainakaan tullut koska se on siellä. Pöytäkoneella on nopea kiekolla zoomata -/+, työntö / veto. Läppärissä toimii päinvastoin? Hermostuttaa..

Lisätty: 19.11.2010 - 12:59

Tarkemmin kun asiaa vatvoin näkyy toimivan nurinpäin OVI-kartoissa ja googlemaps kartoissa. Google Earth vielä toimii loogisesti kaikissa kolmessa koneessani. Napsun sivu nousee ja laskee oikein tän miniläppärin omalla onnettomalla ja lagattomalla.
Taitaa olla epäloogisuus jossain muualla kuin miulla. aamen
Pienessä notebookissani pieni langaton ja muissa uudet optiset.

Avainsanat: hiiren kiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 08:17

Hiiren oikeaa korvaa kun napsautat kartalla, tulee valikko mistä voi karttaa suurentaa tai pienentää.
jos ei onnistu kiekon suunnanvaihto.

Lisätty: 19.11.2010 - 11:03

ei kannata hermostua, tässä päivän kevennys hiirileikkiin:
weppipakki.com/js/code/pelit...inanap.htm

Lisätty: 19.11.2010 - 12:57

ehkäpä koneesi ei tue sen hiiren toimintaa,
jos eri käyttis tai vanha hiiri,
oletko kokeillut toisella hiirellä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2010 - 14:04

Ei minulla tuota ongelmaa hiiren kanssa ole..
Todella hiiren oikea nappi auttaa onissa asioissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 14:12

Olipa palisanteri laittanut kivan hiirileikin. Koitin nopeuksiani oli kivaa.Ihan rupesi nauraan itselleen.