Alkaako viisumivapaat 30 päivää kun istun Suomessa koneeseen vai kun astun Thaimaassa ulos koneesta?

Avainsanat: thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 18:03

Rajalla – yleensä Suvarnabhumi-lentoasemalla, johon Bangkokin-lennot laskeutuvat – passiin lyödään saapumisleima. Sillä saa oleskella maassa 30 päivää. Maa- tai meriteitse saavuttaessa oleskeluaikaa saa vain 15 päivää.

Turistit eivät tarvitse sinne viisumia.

Lisätty: 19.11.2010 - 08:20

Hyvä munkki!

Lähteet:
www.thaimaaopas.fi/116/passi...sumiasiat/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 17:48

Veikkaan tuota jälkimmäistä ajankohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:39

Siitä kun olet maihin astunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:19

Thaimaassa alkavat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:55

Suomen kansalaiset eivät tarvitse Thaimaahan viisumia. Kunhan on ostanut Thaimaan-lennot ja saapuu lentokentän kautta saa passiinsa leiman, jolla voi oleskella Thaimaassa turistina 30 päivää. Pidempää matkaa varten voi hakea suurlähetystöstä turistiviisumin, jonka pituus on 60 päivää tai 2×60 päivää (double entry).

www.thaimaaopas.fi/359/jatko...viisumiin/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 20:17

Et tarvitse viisumia alle 30 vuorokauden lomailuun Thaimaassa. Suomen kansalaiset saavat maahan tullessaan passeihinsa leiman joka oikeuttaa heidät oleskelemaan Thaimaassa 30 päivää viisumivapaasti.
www.thaiklupi.fi/?3

Kuinka monta thaimaalaista tarvitaan vaihtamaan lamppu?
www.thaimaaopas.fi/290/kuink...an-lamppu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 07:18

pääset maahan jos sinulla on maasta poistumislippu,se lippu voi olla noin 30pv maahansaapumis päivän jälkeen,36 pv vielä ok,ilman poistumis lippua matka alkaa putkassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 08:22

Siellä perillä tietysti sen jälkeen kun passiin on leima lyöty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 15:02

Siitä hetkestä kun olet Thaimaan tullissa saanut leiman passiisi.