Kertoisitko päivän kevennyksen?

Kaksi Blondia kiinnitti taulua seinään. Toisella oli naulat ja toisella vasara. Naulablondi ojenteli nauloja väärinpäin vasarablondin käteen. Vasarablondi pisti naulan kannan seinää vasten. Sitten alkoi naputtelu. Ei onnistunut ja naula vaihdettiin useamman kerran samalla tuloksella. Lopputulos oli, että kaikki olivat vastapäisen seinän nauloja. Taulu kiinnitettiin onnistuneesti vastapäiseen seinään.

Avainsanat: blondi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 20:19

Turkulainen oli ostamassa karjalanpiirakkaa.
Myyjä kysyi: Mites munavoi?
Poika vastasi:Kiitos hyvin.

Lähteet:
en muista pidempää

Kysyjän kommentti

Niinpä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 13:15

Viime vuonna vaihdoin kaikki ikkunalasit kalliisiin kolmilasisiin energiansäästö-ikkunoihin.

Tällä viikolla soitti mies asennusliikkeestä. Hän totesi että ikkunat oli vaihdettu jo vuosi sitten, mutta he eivät ole saaneet maksua.

OK, vaikka olenkin blondi ei se automaattisesti tarkoita, että olen tyhmä.

Siispä kerroin miehelle, että heidän lipeväkielinen myyntiedustajansa oli sanonut vuosi sitten, että nämä lasit maksavat itse itsensä jo vuoden kuluttua.

HALOO... nyt on vuosi kulunut!

Puhelimessa tuli hiljaista, joten katkaisin puhelun. Mies ei soittanut uudelleen.

Taisi tuntea itsensä tyhmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 13:17

Miksi blondi kiertää ympyrää suihkussa?
- Shampoossa lukee Wash and Go.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 13:19

Nyt tiedän mistä minun jenkkakahvat tulee.
Kun olen suihkussa ,käytän samppoon lopun vartalon pesemiseen.Tänään vasta tajusin.Siinähän lukee selvästi.Lisää paksuutta ja voluumia.
Ja paskat. sori vaan.
Tästä eteen päin käytän vaan, astianpesuainetta.Siinä lukee.
Poistaa itsepintaisimman lian ja pinttyneemmänkin rasvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 13:19

Sota-aikana emäntä näki ikkunasta, kuinka vihollisen pommikone pudotti pommin, joka oli putoamassa taloa kohti. Hän huusi isännälle, että mene äkkiä lastenhuoneeseen rauhoittamaan lapsia. Isäntä meni lasten luo ja sanoi, että älkää nyt pelästykö, mutta minulta pääsee takapuolesta kohta kova paukku. Kuului kova räjähdys ja samalla koko talo hajosi kappaleiksi. Kaikki selvisivät onneksi hengissä. Emäntä alkoi isäntää sättiä: Mitä oikein menit tekemään. Se pommi nimittäin putosi tuonne pellolle suutarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 16:46

www.facebook.com/video/video...amp;ref=mf

Lisätty: 18.11.2010 - 16:52

täs ei nyt ole blondia ,mut muuten on huonoo tuuria ...:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:05

Brunetti meni tavarataloon työhön kassaneidiksi. Opetteli aikansa ja viimein istui kassalle töihin, mutta sai jo parin päivän päästä potkut. Tätä aikansa kummasteltuaan tiedusteli kauppiaalta, että miksi ihmeessä? Minun kassallahan oli koko ajan kaikista pisimmät jonot...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:26

Mistä huomaat olevasi Äiti

1. Jaat jäätelöä viivottimella, että kaikki saavat yhtä suuren palan.

2. Et muista kammata hiuksiasi joka päivä.

3. Piiloudut kylpyhuoneeseen ollaksesi yksin.

4. Lapsesi oksentaa ja sinä kiiruhdat ottamaan oksennuksen päällesi.

5. Jonkun toisen lapsi oksentaa synttäreillä. Sinä jatkat syömistä.

6. Toivot, että ketsuppi on vihannes, sillä se on ainoa tapa saada lapsi syömään.

7. Et voi luopua vauvan vaatteista - se tuntuu niin lopulliselta.

8. Kuulet oman äitisi äänen tulevan suustasi, kun sanot:"Ei noilla kengillä!"

9. Lakkaat kritisoimasta äitisi kasvatumenetelmiä.

10. Palkkaat lastehoitajan, koska et ole käynyt miehesi kanssa ulkona ikuisuuksiin ja käytät puolet ajasta soittamalla kotiin tarkistaen, että lapset voivat hyvin.

11. Sanot ainakin kerra päivässä:"Minusta ei ole tähän", mutta tiedät ettet vaihtaisi sitä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 23:51

90-vuotias täti meni apteekkiin.
-Päivää, onko teillä aspiriinia ?
-Kyllä
-Entä reumatismilääkettä ?
-Ilman muuta.
-Onko teillä viagraa ?
-Totta kai.
-Onko teillä lääkettä ryppyjen poistoon ?
-Kyllä meillä on niitäkin.
-Onko teillä peräpukamavoidetta ?
-Tietenkin.
-Onko teillä hiilitabletteja ?
-Kyllä on.
-Onko teillä maksalääkkeitä ?
; -Tietenkin.
-Onko teillä masennuslääkkeitä ?
-Kyllä on.

-Onko teillä unilääkkeitä ?
-Epäilemättä.
-Onko mitään muistinvirkistyslääkettä ?
-Toki löytyy.
-Onko teillä kainalosauvoja ?
-Kyllä on.
-Onko teillä geriatriavaippoja ?
-Ilman muuta.
-Onko teillä......
-Kuulkaa rouva, olemme täydellinen apteekki, meiltä löytyy kaikkea.
Mikä on ongelmanne?

-Menen naimisiin Erkin, 102 v, kanssa.

-Haluaisimme jättää häälahjalistamme teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 03:46

Pohojalaane hääyä

Kirkonmenojen jäläkehen tanssittihin tuvas polokan tahtihin. Haitarit soivat ja viulut vonkuuvat. Aikansa ku hääpari tanssi, päättivät morsian ja suluhanen siirtyä omalle puolellensa. Sulhasen äitee, anoppi, tuli vähä mietteliähäksi...mahtaakohan se meirän Juhani ny kumminkaa tietää mitä pitää teherä... Anoppi oli vähän kainoonluontoonen, eikä ollu oikeen keherannu seliittää ku vähän ymmyrkääsesti jotaki kukista ja mehilääsistä. Ja anoppi muisteli, jotta vaikka se Juhani kävi jo nelijääkymmentä, niin ei se ollu tainnu paremmin naisis käyrä - ei ainakaa mitää juttuja ollu koskaa ollu liikentehes.

Niimpä anoppi päätti mennä kuuntelemahan oven taakse sitä, mitä kamaris tehtihin. Jos rupiaas vaikuttamahan siltä, jotta apua tarvittaas, niin sitte vois vähän huikata. Juhani totta tosiaan hikooliki siä omalla puolellansa. Ja miettii jotta mitäs ny...ai niin se muisti..... Naiset tykkää jos on puhuras, ja niinpä Juhani kehuu menövänsä hyysis käymähän. Taloo oli rempattu morsianta varte, ja nuoremparin päärys oli tietysti uus komia tupahyysi. Sinne Juhani sukelti, ja rupes pesemähän ittiänsä. Ja se pesi ja metras ja metras ja pesi. Ja se kesti.

Morsiammelle tuli sillä aikaa, ihan suorahan sanottuna, jumalatoon paskahätä. Ja Juhania vain ei kuulunu hyysistä. Morsmaikkoo ei millää keherannu lähtiä taloon toisehen päätyhyn takaasi toisehen hyysihin -mitä se juhulaväkiki ajattelis, jos hän ny takaasi menis? Jotta kränää jo on tullu? Kamaris oli isoo fiikus, mitäs jos pysähryttääs sen juurelle? Ei, ei ... haju tuloo läpi..... morsian katteli klasiaki, saiskohan siitä pyllistettyä. Pihalla oli näköjänsä joitaki ihimisiä, no ei onnistu sekää. Paskahätä se vaan koveni, oikeen mahahan otti jo.

Silloon se morsian muisti, jotta silloli Keskisen ehejä muovipussi tavarooren joukos. Se päätti ottaa sen, ja paskata sinne pussihin. Ja niin se sitte tekiki. Ja pisti pussin lujaa solomuhun ja takaasi tavarooren joukkohon, ja kannen kii. Klasi vaan raollensa, jotta haju katuaa. Pussin vois sitte aamulla vierä suoraa pannunpesähän! Huh, kyllä helelepotti!

Juhaniki tuli jo täs vaihees lotraamasta, putipuhtahana, ja morsian lähti vuorostansa pesemähän hampahiansa. Juhanin hermostus oli vain lisääntyny hyysis olles. Se rupes miettimähän, jotta mitäs herrajumala ny sitte. Riisuusko? Jos menis vaikka sänkyhyn peittojen alle valamihiksi. Ei ei...se luuloo, jotta moon ihan seksihullu. Laittaasko pyjaman.... olisko seki vähä tyhymää... moon näillä kalasariilla, non uurekki kerta... joo sitte se keksii! Jos mää purkaasin morsiammen tavarat kaappiihin valamiksi, niin sitte se varmahan ilostuus! Ja siitä päästääs halaamahan! Sempä teenki! Juhani rupes purkamahan sitä laukkua. Kuului vaatteeren kahinaa, puhkumista ja äheltämistä. Herrajumala kun näitön palijo!

Aikansa pureettua Juhanille tuli sitte tietysti sellaanen Keskisen muovipussi vastahan, joka oli pehemiä, lämmin ja tiukasti solomus. Juhani sitä ihimettelemähän...mikäs tää ny oikeen on? Ja aukaasi sen ja kauhia haju levahti silimille ja Juhani huuti peliästyneenä: "Mitä kristusta, tämön paskaa täynnä!!!!"
Yhtäkkiä tuli ihan hilijaasta..... sitten anopin ääni kuuluu oven takaa vienosti: "Son väärä reikä! Pitää yrittää keskemmältä!"

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.11.2010 - 09:18

Manne tapasi serkkunsa Äänekosken Shellillä - ajoi 50-luvun upeata Buickia: "On nääs auto Ameriikasta asti - Elviksen vanha Buikki!"

Siihen serkkupoika - Hagertteja hänkin - oman autonsa nokalla istuen:

"On tämäkin entinen kuuluisuuden auto - viime viikolla Seinäjoella katsastuksessa sanoi insinööri, että "Sinullapa on ristuksen vanha Taunus!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 15:01

Miksi kerma on kallimpaa kuin maito?
- lehmän on paljon vaikeampaa osua niin pieneen purkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:38

Blondi oli antiikkikaupassa ja tiputti maljakon. Myyjä ryntäsi paikalle. - Hyvä luoja. Tuo maljakko oli 150 vuotta vanha. - Luojan kiitos, blondi vastasi. - Minä jo pelästyin että se on aivan uusi.