Onko sinulla käytössäsi ladattavaa pikkuimuria?

Miulla on Electrolux merkkinen pikkuimuri missä myös rikkaimuri,miusta tämä laite on tosi kätevä pikasiivoukseen ei aina tarvitse ottaa esiin isoa imuria.

Avainsanat: ladattava pikkuimuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 11:06

Ei ole - vielä. Vähän olen harkinnut ostamista. Kaksi kissaani kuljettaa pissahiekkaa tassuissaan, tähän saakka olen pärjännyt harjalla ja kihvelillä. Täytyy katsoa, josko Dysonilla olisi yhtä hyvä rikkaimuri kuin on tavallinenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 11:09

ison pitkäkarvaisen koiranomistajana ei auttaisi rikkaimurit edes pikkusiivoukseen,
Dyson DC19 Allergy pölynimuri on ainut pölynimuri mitä käytän siivouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:13

Minulla on uusi ladattava rikkaimuri, ( sain syntymäpäivä lahjaksi ) ja ladattava mattoimuri ennen niitä sanottiin mattomikoksi, meillä on 3 tasoon talossamme keskuspölynimuri ja kellarissa teollisuus imuri, siellä on aina remonttia menossa ja betoni pölyä , ei sellainen hieno pöly poistu kuin imuroimalla tehokkalla imurilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:28

Kyllä inullakin on pikkuinen rikkaimuri kotona. Harvemmin käytän sitä, sillä mielestäni siinä kestää lataus niin vähän aikaa. Sammutan aina välillä kun kuljen roskan perässä kulmasta kulmaan.
Käytän vanhaa konstia harjaa ja rikkalapiota, sillä minulla tulee tosi paljon roskaa olen sellainen
sotturi tyyppi. Kerran viikossa otan ison imurin ja teen paremman siivouksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:34

Se sellainen varrellinen kullanvärinen Electrolux minullakin seisoo aina latauspistokkeessa ja lähes päivittäin sillä imuroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 12:00

Ei enää ole, eikä tule. Poistettiin tarpeettomana laitteena. Vie tilaa, huono imuteho ja hankala käyttää. Mielestäni kuuluu turhakkeiden joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 12:04

Meillä on sekä Bossin, että Black and Deckerin ladattavat rikkaimurit Kokemuksemme näistä imureista ovat pelkästään hyviä. Sitten joskus kun ne sanovat sopuimuksensa irti ja joudutaan viemään kodinkoneiden hautausmaalle aijomme ostaa tilalle uudet samanlaiset. Ne imee roskia juuri niin tehokkaasti kuin rikkaimurien pitääkin vaikka niiden imutehot eivät vastaakkaan tavallisten imurien tehoja.. Bossin kuuluvan varren ansiosta myös lattialle tipahtaneet pikkuroskat saa poistettua kätevästi ilman kumartelua. Black and Deckerissä taas on riittävän monipuolinen suulakevalikoima ja siksi käytämmekin pelkästään sitä automme imurointiin. Rikkaimurien ansiosta ison imurimme käyttö on vähentynyt noin kertaan viikossa ja viikkosiivoaminen sujuu aijempaa nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 13:16

Oli, mutta en oikeastaan koskaan sitä käyttänyt joten lahjoitin koko kapineen ensimmäistä omaa kämppäänsä laittavalle kummipojalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 15:13

Ei ole eikä tule. Jaksan ottaa oikena imurin käyttöön kun tarvis on. Luulen että jäisi käyttämättä, ei se edes mikään tehokas ole, joskus olen sellaista liikkeessä kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 16:57

ei ihan varsinainen rikkaimuri ,mutta sellainen pieni kainaloon mahtuva löytyy lähinnä käytän sitä tuolla tupa-autossa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 17:24

Mulla on ihan tavallinen imuri.En muuta kaipaa. Mutta pojallani on sellainen imuri kun on poissa kotoa. Tuo imuri imuroi itsekseen. En merkkiä tiedä mutta sanoivat hyväksi. Ei pesi villakoirat.
Sanoivat että osta hyvä ihminen sellainen itsellesikin.Ei mikään halpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:07

On jo toinen mahtavan hyvä ja tehokas pieni rikkaimuri. Erittäin kätevä pienille muruille sekä puulämmitteiseen taloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:17

Ei ole. Normaali vain on. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:23

Ei ole enkä edes harkitse sellaista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:15

ei ole,on vain ihan tavallinen imuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:23

Kyllä olen aikanaan kuluttanut 2 sellaista loppuun..ihan käteviä olivat ...helppo ottaa,kun oli aina käden ulottuvilla.
Pitäisiköhän kirjoittaa joulupukille,että toisi minulle rikkaimurin..
Tämä tällainen ladattava mattomikko minulla on...sitä käytän aika paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:47

Joskus oli ns. rikki-imuri, mutta totesin sen aivan liian heppoiseksi. Imuroin tavallisella imurilla joka päivä kissojen ja koiran karvat vex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 14:58

Normaali rikkaimuri jota ei tule käytettyä. Harjalla ja rikkalapiolla onnistuu nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 18:30

Juu, rikkaimuri on. Ihan kätsy väline.