Monella napsulaisella on kissa, mutta onkos yhtä rohkeaa kissa kuin tuossa videopätkässä?

www.iltalehti.fi/nettitv/?29434781

Avainsanat: rohkea kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 11:50

Ei minun kisutyttöni olisi noin rohkeita edes hiirille, menisivät piiloon vain minun petauspatjani alle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 08:53

Olipa tosi rohkea kissa,jos meidän Onni pääsisi ottamaan mittaa alligaattorin kanssa voisi käydä Onnille huonosti,kun on leikkinyt vain leikkihiirien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:47

Ovat meidän kissat myös rohkeita mutta eivät todellakkan noin rohkeita.Ei varmaan uskaltas mennä lähelle tuota hirveää petoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 10:34

Voisin kuvitella, että meidän Pave voisi mennä näyttämään habaansa moiselle otukselle - on joskus vähän turhan rohkea. Onneksi noita petoja ei ainakaan meidän lepikossa majaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:43

Oli mahtava kuva, hyvä ettei meillä ole alligaattoreita vesissä katsoisivat pian kotieläinten häirinnäksi ja vaaraksi ja tappolupa. Kuuntelin tänä aamuna radiosta ilves keskustelua.Nälkä nekin ajaa tuvan lähettyvlle, mutta suurin osa antaisi niiden olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:49

Mulla aina täällä korvessa ollut rohkeita kissoja. Vanhepana niistä tulee jo kokemukseen perustuvia ,rohkeita pikkujättiläisiä.
Ei nuoret kissa vielä ole niinn rohkeita. Vaikka ne kolmenvanhana veti 50 cm kyyn .Ilman että pääsi puremaan. Tappoi lopuksi.
Sitten ilolla viikko, vuorotellen heiteltiin pihalla palkkioksi.
Tossa oli kyllä otettu selvä riski. Eiköhän Alligaattorit ajatellut lihaateriaa.
Hyvä että kissat olivat vapaana. Jos olisi lenkinpäässä olleet , olisivat kadonneet suihin.
Kissa oppii sihinän käärmreeltä.
Olen kuullut sanotun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 17:20

meidän otto on kyllä tosi rohkea ..tapaa kyyt pihaan ja äippä kiittää katkaravuilla ,mut toi punapää onnipoika juoksee karkuun kaikkea mikä on sudenkorentoa isompi ...jot ei onneksi ole meillä ihan noin isoja elukoita pihassa eikä lammessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:15

Voi kauhea, tuo kissa päätyy vielä krokotiilin suuhun jos jatkaa tota päivittäin. Mutta oli rohkea kyllä. :D

Omat kisuni ovat kyllä rohkeita ja välillä liiankin rohkeita, mutta kyllä toi krokotiilin häätäjä kisu päihittää mun tytöt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:16

Kyl meitin kismet vaan edelleen pyydystelee kesäisin ampiaisia sisältä... joten se Kismetin rohkeudesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:04

ei ole kissaa.oho olipa aika rohkea kissa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 20:32

Ei ole enään nykyään kissaa...Oli kyllä todella rohkea kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:41

Kissoja löytyy kodistani 3 kpl. Kaikista isoin, laiskin ja lihavin nappasi viime kesänä parveekkeelta varpusen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 14:45

Taisi olla tyttökissa, naisellinen tuijotus aina tehoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:39

Kissa löytyy, muttei noin rohkeaa sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2010 - 15:30

meidän kissa on niin rohkea että ihan tyhmä jo.
makoilee uunin luukun alla eikä ole tietävinnään ku kipunat lentää -piti liu´uttaa katti lattiaa pitkin turvaan kun isompi kipuna lähti leijuun alas.
pöljä katti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2010 - 17:05

Oma kissani, silloin kun oli vielä voimissaan, uhosi kaikille koirille. Meni kylmän rauhallisesti vinottain, selkä pystyssä kohti vihollista. Minun mielestäni leikki hengellään.Joka kerta koira lähti karkuun.