Säilykepunajuuria kuutioituna ILMAN ETIKKAA ? Mistäpä löytäisin valmistajan tiedot ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 08:09

yleensä punajuurien säilömiseen käytetään etikkaa, saattaa olla vaikea löytää ilman etikkaa säilöttyjä kokonaisia, siivutettuja tai kuutioituja punajuuria.
ehkäpä jostain luomutilan suoramyynnistä voit löytää.

salaatteihin tai rosolliin voit itse valmistaa kuutioidut punajuuret, saat ne ilman etikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 08:27

Minä keitän yleensä punajuuret salaatteihin, sillä etikkamäärä on aika suuri mielestäni punajuurissa.
Punajuuri on siitä vain, että vaatii vähän pidemmän kypsymisajan. ehkä ei näin alkutalvesta vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:36

Ei ole tiedossani, että olisi myynnissä etikattomia kuutioita. Ainoa vaihtoehto lienee itse keittää ja kuutioida. Voihan tietysti jättää valmistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:56

Ai ai kyllä keitetyt punajuuret kaikkein parhaimpia ja terveellisempiä.Nyt kiehumiseen on riittänyt 1h.
mutta vähän ajan päästä keittoaika pitenee.1.3h kovenee säilytyksessä.Vierastan etikkaa itsekkin.
Joskus on paikallaan .En kyllä tiedä mitä kysyt. Mutta osta raakoja ja valmista niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 17:25

ostan keitettyjä punajuuria ,jotka ovat pakattu vakumiin ,mut nyt ei ole valmistajasta tietoa ...täälläpäin niitä myydään vihannes/ kasvisosastolla ...kannattaa kysyä ihan myyjältä ...ja kauppa josta niitä ostan on s-market ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:45

keitetyt punajuuret jotka on vakuumissa nimeä en muista mutta Citymarketista pitäisi ainakin löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 22:43

Osta raakoja punajuuria ja keitä..niin ainakin saat ilman etikkaa..
Kyllä on suurta herkkua..keitetyt punajuuret syödä ilman mitään säilöntäaineita..ihan makeilta maistuvat suussa..
Minulla on vielä omia kasvattamia punajuuria..todella hyviä,kun keittää..
En pidä etikkapunajuurista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2010 - 00:03

Etikkahan nimenomaan on se yksi säilönnän A ja O. En ole kuullutkaan että olisi muulla tapaa säilöttyjä aineksia.