maksaako rannalla olo?

Avainsanat: nessebar bulgaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2008 - 17:19

Ei maksa, kaikki rannat Nessebarissa ja sen lähellä ovat maksuttomia. Tässä esimerkkejä rannoista:

Vanha Nessebar
Uloimpana niemekkeellä on viihtyisä ranta

Obzor
Koko Varnan ja Sunny Beachin välisen rannikon pisin ranta on Obzorissa. Se on ihana luonnonranta. Aurinkotuoleja ja -varjoja on vuokrattavissa. Täältä löydät vilkasta rantaelämää ja omaa rauhaa, valitse itse. Tarjolla on myös erilaisia vesiaktiviteetteja.

Primorsko
Primorskossa on kaksi rantaa. Pohjoinen ranta on lähempänä hotelleitamme ja eteläinen muutaman kilometrin päässä. Eteläranta on noin 10 km pitkä ja yksi Bulgarian parhaita. Se on matala ja lapsiystävällinen.

Sveti Vlas
Sunny Beachin ja Eleniten välissä on useita pieniä, rauhallisempia rantoja.

Sunny Beach
Pitkä hiekkaranta, jolla on tarjolla eri vesiurheilulajeja. Aurinkotuoleja vuokrataan. Ravintoloita ja baareja lähistöllä.

Sozopol
Täällä on kaksi rantaa, toinen uudessa kylän osassa ja toinen vanhassa. Rannoilla on pieniä ravintoloita ja baareja. Aurinkotuoleja ja -varjoja on vuokrattavissa. Sesonkiaikana on tarjolla vesiurheiluja.

Tsarevo
Tsarevon paras uimaranta sijaitsee aivan Blue Village Serenity Bayn vieressä.

Sinemoretz
Parhaat rannat löydät hotelli Bella Vista Beach Clubin edestä.

Lähteet:
www.finnmatkat.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 00:34

ilmaista on ranalla olo, sinne meno voi tulla vähän hintoihinsa