Mitä kaikkea olettelöytäneet pyykinpesukoneesta? Nauloja,kolikoita,seteleitä, kyniä, ajokortin,matkakortin,pankkikortin?

Avainsanat: pyykinpesukoneen syömää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2010 - 12:20

Kellon. Poikamme ainut rannekello tuli aikoinaan pestyä pariin otteeseen pyykkiemme seassa koneentäyttäjän luotettua hänen sanaansa siitä, että vesselimme housuntaskut on varmasti tyjennetyt ennen pyykkäämistä. Vesitiiviinä sukelluskelona se kuitenkin kesti nämä pesukerrat. Huonommin kävi niille doron kuraantuneille radiopuhelimille jotka poikamme kavereineen pesi koneessamme pikkuvesseleinä luullessaan, että nekin olisivat vesitiiviitä . Vaikka kone oli tuolloin laitettu neljänkyunpin hienopesuohjelmalle niin se oli kuitenkin liikaa dodoille ja nämä rikkoutuivat käyttökelvottomiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 22:29

No ainakin seteleitä ja kolikoita.Paperinenäliinat pyykinmukana menee ,niin siitä tulee ongelma. Kaikki vaatteet on nöyhtäisiä.Ruuveja, muttereita.,nauloja.Lyijykynä,hammastikkuja.Siinähän niitä oli ihan tarpeeksi asti. Sinne pitäisi laittaa pyykkiä eikä ylimääräisiä hilpentöörejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 23:34

Hakanuloja,kolikota,setliä,paperinenäliinoja..ja siiten kaikki nukassa,,pikkohuosun sujiaja joskus jonkun väriä antavate on lipsashtanyt koneeseen,,,ja osa vaateista piloilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 07:26

Minä rahaa olen löytänyt , pastilli askin ja rintaliivin kaarituen, kone jouduttiin purkamaan sen takia että sai sen kaarituen pois, pesupussi on sen jälkeen tullut käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:13

Ei tule mieleen mitään erikoista tuon tiimoilta.Tarkistan aina vaatteiden taskut eli en pese pankkikorttejakaan koska lompakkoa en laita pesukoneeseen. Jos pesee jotain sellaista mistä saattaa irtaantua kovempia kappaleita, on syytä käyttää pesuspussia, silloin ei tule vahinkoa koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:16

legoja, kolikoita, kiviä, nauloja, ruuveja, huulirasva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:29

Joku nappi ei sen arvokkaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:32

On siitä aikaa kun löytyi kaksi seteliä (100 mk ja 5 mk). Siellä ne oli paidan rintataskussa sievästi päällekkäin taitettuna, 5 mk päällimäisenä. Hyvin kestivät pesun. Isompi seteli oli käyttökunnossa ja päällä ollut 5 mk niin kulunut, että piti Suomen pankissa vaihtaa. Sen jälkeen taskut on aina tyhjennetty. Vahingosta kaiketi viisastuu?

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 13:28

tarkistan taskut ennen pesukoneeseen laittoa. joten eipä sieltä mitään löydy muutakuin puhtaat vaatteet pesuohjelman jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:21

joskus tulee jokunen kolikko ja kerran tuli pestyä miehen henkkarit (20 vuotta sitten)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2010 - 23:58

Koneeni on niin hyvä tuhoaja että se vie roskatkin mennessään. Kerran jopa rintsikkani. Appeni pesi silloin pyykkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:37

Kolikoita, joskus jopa 10 € seteli ja nappeja, nenäliinat ovat pahimpia varsinkin tumman pyykin seassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:44

Nappeja ja joitain kolikoita.