Tuleeko teille posti luukkukantona vai haetko sen tienvarresta omasta laatikosta ?

itselle tulee luukusta, mutta tuolla kierrellessä olen kiinittänyt huomiota siihen että postilaatikoiden rivistö on valitettavan usein surkeaa katseltavaa, kymmenen laatikkoa - seitsemää eri mallia - kahdeksaan eri suuntaan kenollaan .... näinhän se usein menee ...

Leineperissä asia on hoidettu vähän eri tavalla

rajavartija.blogspot.com/201...tikot.html

.

Avainsanat: postilaatikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 20:42

Maantienvarressa on postloora ja lähettyvillä ei näy toisia.
Komia nili on blogspotissasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 20:45

Kerrostalossa kun asustelen, niin luukku kolahtaa säännöllisesti.
Olipa siisti postilaatikkorivi. Tuossa asiassa olisi paljon tekimistä suomen maassa, eikä pitäisi olla kustannuskysymys. Voitaisiin tehdä kisa suomen kauneimmasta postilaatikosta, josko asia korjaantuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 20:49

Meille tulee posti luukusta ja se on hyväjuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 20:55

Kylläpä se kerrostalossa taitaa postiluukku kolahdella ensimmäisen kerran aamuyöstä, jos päivälehtiä tulee.
Minä teippasin pienet vanupalat postilaatikon kulmiin Hesassa, kun ei ollut kuin yksi ovi käytävään.
Nyt on kaksi ovea, joten ei kuulu kolausta aamuyöstäkään.
Kiitos postilaatikkorivistöstä. Sinä se jaksat olla kiinostunut kaikesta.
Kiitos vain sivustostasi, usein käyn sitä katselemassa, se avartaa pientä maailmaani suuresti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 21:18

Vaikka asun kerrostalossa, niin posti tulee pihalla olevaan peltiseen laatikkoröykkiöön.
Aamun lehti tulee onneksi vielä ulko-oven luukusta eteisen lattialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 22:33

Meille tulee omaan vihreään laatikkon jossa postin kuva.1km.n päähän kodistamme. Siinä on 2 laatikkoa samassa kohtaan. Aika lailla samanlaisia.Posti tulee 2 kertaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 22:34

Kyllä posti on haettva..tuosta portinpielestä,missä on laatikko...tulee heti aamusta pakkoulkoilu,kun lehti pitää hakea,ja samalla toteaa minkälainen sää on...
Sitten kun lähtee liikenteeseen tietää mitä laittaa päällensä...Nyt tulee lunta,että piti hakea vintistä pitkävartiset jalkineet..ei mennä enään lippokkailla postilaatikolle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 07:29

Muutaman vuoden on tullut postilaatikkoon, ennen oven luukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:17

Postilaatikkoon tulee postit. Onneksi laatikkorivistö on vastapäätä taloamme joten vain kadun ylitys on postinhakumatkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:18

Kaupungissa tulee posti kotiin asti eli asunnon postiluukusta, maalla on postilaatikko noin 100 m päässä talosta.
Ympäristöä olisi hvyä ajatella kun noita laatikkorivistöjä laittaa tienvarteen, siellä näkee jos jonkinlaista esitystä. Maalla on lähimmän naapurin kanssa laatikot vierekkän ja meillä on ihan samanlaiset, tummanvihreät väriltään. He muuttivat naapuriin vakinaisesti asumaan huomattavasti myöhemmin kun me ollaan siellä oltu ja heidän oli pakko laittaa laatikkonsa meidän laatikon viereen jolleivat halunneet maksaa ylimääräistä postille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 09:53

Asumme omakoti talossa ja siksi haemme postin tienvarresta olevasta omasta laatikostamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:01

Luukkupostia kolahtaa lähestulkoon päivittäin klo 12.00 aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:12

Kuvassasi olikin hyvä vinkki postilaatikon mallista. Meille tulee omaan laatikkoon tien varteen. Siinä on kolme erilaista laatikkoa vierekkäin....eivät ne kaksi varmaan suostuisi minkäänlaiseen ehdotukseen yhtenevistä laatikoista...luulen niin, kun eivät osaa edes päivää sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 18:20

Kotioven postiuukusta tippuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:01

tulee posti laatikkoon mutta eipä tässä kovin lähellä muita asukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2010 - 23:51

Tienvarressa olevasta laatikosta. Tai sitten naapurin tuomana sen hieman pienellä viiveellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:34

Postiluukusta kolahtaa välillä mukavaakin postia ja aivan liian usein myös laskuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2010 - 18:46

Tienposkesta pitää käydä mutka lenkillä.