Vielä niistä lasimaalauksista, joista eilen kysäisin. Niitä tehdään todella monella tekniikalla, onkos tämä tuttua / mieleenne ?

Olen käynyt muutamaan otteeseen Leineperin Ruukilla Eman työpajalla ihailemassa hänen töitään ja jotain tällaista minulla oli mielessäni kun siitä mahdollisesta harrastuksen aloittamisesta puhuin ....

valperi-ontheroad.blogspot.c...aus-2.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 17:16

Todella hieno lasityö, tästä en ole tiennytkään...

Lisätty: 17.11.2010 - 17:18

www.heinolankansalaisopisto....Itemid=134

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2010 - 17:38

aivan mahtavaa taidetta ... on tosiaan ja taidokasta ... valpperi , kutsu minut sit ekaan näyttelyyn , kun sellaisen laitat pystyyn ... joohan ... jään nyt vaan ootteleen , kun tuon harastuksen aloitat ja saat taidetta valmiiksi .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 18:02

Lasitaidetta parhaimmillaan. Materiaalina vaativa, mutta tulos palkitsee tekijän ja katsojan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 19:10

On todella mahtavan upeaa taidetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 19:13

Varmasti vaativaa työtä mutta todella näyttävä lopputulos. En ole ennen tuollaista edes nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 08:36

Itse tunnen parhaiten tiffanymenetelmän mutta tuon taiteilijan menetelmä on aivan muu.
Kalajoella on yksi lasitaiteilija joka tekee hienoja töitä ja eivät muistini mukaan ole tiffanya.
Vuosi sitten ostimme häneltä yhden kauniin työn jonka annoimme lahjaksi.
Värien onnistunut käyttö tuo hienon lopputuloksen ja noiden kaikkien töiden olisi hyvä olla ulkoa tulevan valon kanssa tekemisissä, pääsevät siinä parhaiten oikeuksiinsa.
Hienoja töitä varmaan tekee tuo taiteilija, täytyy käydä tutustumassa kun tuolla liikkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 11:17

Pidin enemmän edellisestä lähettämästäsi lasitaidelinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2010 - 23:42

Ne tekee jotka osaa - huonommat tyytyyy kateellisena vain ihailemaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 03:13

Todella kauniita teoksia.