Playa del curasta Las Palmasiin?

Olemme menossa viikoksi Playa del Curaan. Ajattelimme tehdä ostosretken Las Palmasiin. Mitä suosittelette bussia, auton vuokraamista vai taksia?Entä tietääkö joku hyviä ostospaikkoja (vaateliikkeitä)?

Lisätty: 16.11.2010 - 18:59

Kiitos Putte - mahtavia linkkejä. :) Olen niin noviisi tämän Napsun käytössä etten osaa vastata vastauksiin, mutta kai tämä Kiitos näinkin löytää perille.

Avainsanat: playa del cura

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 18:17

Taksi on halpa ja helppo tapa perheelle (4 hlö)
Bussitkin on helppoja: www.just-gran-canaria.com/Bu...Routes.htm
www.turisti.fi/Matkailu2/ind...html#Bussi
Liikenneyhteydet Paikallisbusseja Puerto Ricoon, Playa del Inglesiin, Las Palmasiin ja Puerto de Mogániin. www.finnmatkat.fi/lomakohde/...-del-cura/

Ostokset yms.: www.kanarialla.com/
www.iltalehti.fi/matkailu/ma...aria.shtml
www.iltalehti.fi/matkailu/ma...lmas.shtml
www.gran-canaria-info.com/wi...%20Centres

www.google.fi/search?q=las+p...=firefox-a

Lisätty: 17.11.2010 - 14:17

"gran-canaria-info.com/...Shopping Centres" -sivu ei tunnu nyt toimivan ?
Tästä pääsee vanhalle sivulle www.gran-canaria-info.com/in...-old.shtml
Kaupat: www.gran-canaria-info.com/Sh...nks/Shops/
Kalastus: www.gran-canaria-info.com/Sp...s/Fishing/
Inglesin paikkoja kartalla
Bussit, ostokset ym: www.just-gran-canaria.com/re...ingles.htm
Ravintolat: www.just-gran-canaria.com/re...urants.htm
Kiitos - kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 19:41

Paikallisbusseja Puerto Ricoon, Playa del Inglesiin, Las Palmasiin

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...a-del-cura

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 21:43

Todella ihana paikka Las Palmas..Ihan paikallibussien kanssa siellä pystyy liikumaan...En nyt muista vaateliikeiden nimiä..mutta löytyy tosi paljon ja edullista...Todella kaunista ja viehättävää paikkaa Las Palmas..todella ihastuin paikkaan..