Moottoroitu sänky syttyi...

tuleen, nainen sairaalaan? '

Onko napsulaisilla näin kuumana käyviä sänkyjä?
www.iltalehti.fi/uutiset/201...7_uu.shtml

Avainsanat: kovassa käytössäkö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 11:19

vika samassa paikassa kuin monessa firmassakin - johdossa -

Kysyjän kommentti

Hyvä kun ei ole puolan johdossa kuten polski fiiussa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2010 - 21:09

Minulla on ihan tavallinen sänky..että ei ole vaaraa syttymiseen..Täytyy tyärtä varoittaa,kun osti vasta moottorisängyt... ei kuumene liikaa sängyssä,kun on kerran sängyn vaara syttyä palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 21:53

Meillä on koivuinen sänky, hyvillä patjoilla.Kerran katselin motoroitua sänkyä . Nyt en enään katselekkaan.Ollaan oltu omaan tyytyväisiä.Patjat ja peitot sekä tyynyt kuluu ekana.
Hitsi kun kirjaimia aina tuppaa puutumaan joka paikasta kun kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 23:29

Tempur sängyt ilman moottoreita.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.11.2010 - 07:49

Olipas erikoinen uutinen, en muista koskaan kuulleeni vastaavaa. Epäilenpä vahvasti oliko kyseessä sängyn moottorista aiheutunut oikosulku vai joku muu ulkoisesta lähteestä alkunsa saanut palo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 08:09

En ole vielä noin kuumassa sängyssä ikinä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 09:44

No meilläkin on moottoroidut sängyt ja juuri laitoin tavaraaa säilöön sängyn alle moottorin viereen. En kyllä osaa kuvitella että syttyisi tuleen, mutta sähkölaitehan se on. Kaikki on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 11:09

Sähkölaitteissa on aina omat riskinsä, en aio hankkia meille moottoroitua sänkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 14:32

Moottoriajoneuvolla oltaessa liikkeellä pitäisi välttää nukkumista. Ainakin kuskin osalta.
Muuten moottorit kuuluu minusta muualle kuin sänkyyn.
Olikohan syy "patjan pohjimmaisen" leikkien?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 16:46

ihan tavallinen sänky mulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 18:45

Onkohan moottoroidussa sängyssä olleet lämmittäjät liian suurella paineella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 19:57

No onneksi en moista omista vaan ihan tavallisen sängyn..
Tulis tollaisessa kuumat oltavat...