Onko Teillä lisää kokemuksia, positiivisia tai ei, Lefkaksilta? Laittakaa omat kokemuksenne, sekä positiiviset että negatiiviset.

Me, 2 aikuista, olemme menossa 2 viikoksi 14.6. 2011, odotamme viestejänne?
Oletteko itse myös menossa niihin aikoin? Royal Nidri olisi hotellisuunnitelma

Avainsanat: nidri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2010 - 19:14

Monta vuotta sitten olen ollut Lefkaksella syyskuussa viisi vuotta sitten, Nidri-nimisessä paikassa. Lefkakselle pääsee manner-Kreikasta siltaa pitkin, matka kesti muistaakseni viisi tuntia. Hyvin vuoristoinen paikka, mutta hyviä uimarantoja löytyy. Ruoka, palvelut yms. samaa tasoa kuin muissakin Kreikan kohteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 10:27

Nidrissä vuokrattiin auto ja huristeltiin ympäri Lefkaksen saarta ja Kreikan mannerta, öitsimme siellä ja täällä.
pari viikkoa meni ihan joutuisaan, emme ole rantaihmisiä eikä hotellivaatimuskaan ole mikään 5-tähden juttu, eihän siellä hotellissa aikaa kuitenkaan ehdi viettää, kunhan on vuode ja kylppäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 11:01

Royal Nidri on uusi hotelli, mahtaako siitä olla vielä kovin monella kokemusta.
Ehdottomasti kannattaa vuokrata auto ja kiertää saarta, pääkaupunki Lefkada on aika mielenkiintoinen ja sen lähellä on luostari jonka alueelta on upeat näköalat kohti merta.
Upeita hiekkarantoja löytyy useita pitkin rannikkoa. Saaren viehättävin kylä on omasta mielestäni Vassiliki.
Risteily lähisaarille on myös hieno kokemus, on kyllä aika rankka, täyden päivän reissu mutta kannattaa. Lippuja voi ostaa suoraan satamassa olevista laivoista, ovat huomattavasti edullisempia kun matkanjärjestäjältä ostetut (niille ei lähde kukaan matkanjärjestäjän opas mukaan mutta selotus tulee englanninkielisenä).
Kannattaa todella varoa noita Nidrin vanhempia hotelleja, jotkut ovat varsinaisia "ylläreitä" mutta ovat valituksista huolimatta listoilla edelleen (Tjärellä).