-m-
Kysytty: 15.11.2010 - 14:51

Oletko jo ottanut influenssarokotteen, aiotko ottaa?

Avainsanat: influenssa rokote

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2010 - 10:49

En ole ottanut. H1N1-piikin otin viime syksynä mutta tätä nyt tarjolla olevaa en ota vaikka työpaikan puolesta sen saisi. Eihän kukaan tiedä mikä influenssa tänne mahdollisesti tulee vai tuleeko mikään, yleisempiä ovat tavalliset flunssat ja niihin ei piikillä ole mitään vaikutusta.
Ne jotka eivät ole työelämässä, säästyvät huomioideni mukaan aika monelta taudilta eli ei heidän kannata ottaa rokotteita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2010 - 15:22

En ole ottanut enkä aio ottaa....sain tarpeekseni "sikapiikistä" ja siitä vouhotuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 15:43

en ole koskaan vielä ottanut flunssa- lintu- enkä sikapiikkejä.
kait sitä on jo oma immuunivaste olemassa & toiminnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 16:07

flunssarokotetta en ole ottanut koskaan, enkä muuta nytkään tapojani

(viimeksi olen sairastanut flussaa reilut parikymmentä vuotta sitten, eli en näe oikein mitään syytä semmoisen rokotteenkaan ottamiseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 17:00

olen ottanut viime vuonna mutta niistä ei ole mitään hyötyä,ainakaan minun mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 17:04

En aio ottaa. En ole ennekään ottanut .Sikapiikkiäkään en hakenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 17:16

En aio ottaa mitään rokotuksia, enkä ole vuosiin ottanutkaan vaikka kuulun riskiryhmään Astmani vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 17:18

Sairauteni vuoksi kuulun riskiryhmään ja aion käydä ottamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 18:30

Possurokete meni aikoinaa ensimmäisessä rysäyksessä ja aion kyllä nytkin infulenssarokotuksen hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 19:07

En aio ottaa. Olen kerran ottanut ja olin sen päälle monta päivää kovassa kuumeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 19:14

Olen ottanut. Hieman hutera olo, mutta ei paha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 20:10

En mene ottamaan...koska sain sikapiikin jälkeen kovat päänsäryt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 23:06

sain yhdistelmän .. täs rokotukses oli molemat mukana ... en kyl ehtinyt sitä pyytämään ees, kun jo piikki kökötti hoitajan pöydällä , kun muun asian takia käväsin, no tapa on ollut useamman vuoden ajan saada häneltä tuo rokotus , et ei tarvinnut edes funtsia otanko ...hyvä niin eipä sit tarvitse pelätä niitä jälkitauteja ... kaait ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 23:36

En missään tapauksessa - terveyteni on minulle tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 10:12

En ole ottanut.En tiedä vielä otanko,arveluttaa vielä piikin ottminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 14:16

Sikaflunssarokotteen otin kun lähdin matkalle. Muita flunssarokotuksia en ole hankkinut ja tuskin hankinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 17:23

En ota. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 19:32

Enpä taida ottaa kun tuo flunssa ei oikein minuun muutenkaan iske...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:40

Kunhan saisin tämän räkätaudin paranemaan niin sitten ehkä voisin mennä ruinaamaan ja hyvässä lykyssä saisinkin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:17

En ota, sikapiikin otin viime vuonna ja se riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2010 - 20:07

Olen ottanut kaikki piikit, mitä terveyskeskuksessa on ollut jaossa.Ei ne niitä turhan päin jakele.