Milloin viimeksi olet harrastanut lumisotaa?

Itse olin tänään lumisotasilla mieheni kanssa ja olipas se hauskaa. Edelliskerrasta kulunut ainaa vähintään 30 vuotta.

Avainsanat: lumisota

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 20:27

Rehellisesti sanoen vuonna 2008 Muoniossa ja lapsellisen hauskaa oli, vielä tämäkin mummo osaa leikkiä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 19:04

Viime talvena kun lunta oli täälläkin runsaasti, monena vuonna ei ollut materiaalia mistä olisi niitä lumipalloja tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 19:08

En koskaan

Lähteet:
rauhan puolesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 19:19

Lumisotaa mentiin lasten kanssa. Siitä tosin aikaa. Olen tainnut mieheni kanssa tässä menneinä talvina käydä.On mielikuva sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 19:28

koko viime talvi oli yhtä sotaa lumen kanssa,
toivottavasti alkavana talvena selviää vähemmällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 20:49

Lapsena on tullut oltua viimeksi lumisodassa..Olen nyt vaan sotinut kolan kanssa lunta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:12

Kaipa se lapsuuteen vetää, en muista muuten ainakaan myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:29

Viime viikolla lapissa ei saanut lumipalloja tehtyä. Lunta kuitenkin huiskittiin sinne ja tänne. Kai se hieman "sodaksikin" meni, jos ei "sodaksi" niin lumipesuksi ainakin.
Varsinaisesta lumisodasta on aikaa kymmeniä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 10:01

Muutama päivä sitten tyttöni kanssa joka on nytten 12 vuotias.Hauskaa oli kaikesta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 11:47

Eilen viimeksi tuli oltua lumisotasilla. Tällä kertaa sotakavereina olivat poikani sekä mieheni. Teimme samalla kertaa myös nauravanaamaisen lumiukon jolle tosin tuli vähän hassunmalliset kädet ja pää mutta joka kaikesta huolimatta sai jäädä ehjäksi ja seisomaan nurmikolle. Se ,että märkä lumi ja sotimisesta syntynyt hiki kastelivat vaatteet läpimäriksi ei haitannut lainkaan sillä oli hurjan hauskaa unohtaa se että poikamme on jo teini ja me aikuiset keski-ijässä ja hassutella kuin silloin joskus kauan aikaa sitten lapsina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 18:11

varmaankin pari viikkoa sitten värkättiin kavereitten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 18:54

Voi taikkeris, kyll taitaa olla vuosikausia. En muista äkikseltään. Joskus lapsena varmaan viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:24

Lapsena kansakoulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 11:42

Kyllähän sitä pitää joka talvi vähän kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.11.2010 - 14:04

Kun perheessä on lapsia ja lapsellisia aikuisia (lue minä) niin eihän sitä voi pieneltä lumisodalta välttyä aina kun se on vain mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 17:23

En ole varmaan koskaan varsinaisessa lumisodassa ollut, mutta kyllä varmasti penskana sitä on lumipalloja tullu heiteltyä. :) Pitäis ottaa uusiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:09

Viimeksi viime talvena.