Oletko ostanut/myynyt huuto.netissä?

Millaisia kokemuksia?

Avainsanat: huuto.net

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 21:43

Käytän huutonettiä ahkerasti vauvan/ ja lastenvaatteiden ostamiseen ja tosi tyytyväinen olen ollut! Kun jaksaa plarata läpi tarjouksia, tekee parempia bongauksia kuin kirpparilla. Lisäksi olen ostanut joitain käytettyjä leluja. Myyjänä en ole vielä ollut, kun en jaksa ottaa kuvia ja punnita painoja yms.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 19:02

Minä kun tämän pöytäkoneen sain, niin vävy läppärini laittoi sinne myyntiin kun pikkuihmisillä on omat läppärit ja tarpeeton laite oli minulle, viikon päästä se läppäri oli myyty ja rahat siitä sai pois heti, hän on jotakin omaa elektroniikkaakin siellä myynyt ja hyvin homma toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 20:05

En ole ostanut, enkä myynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 20:25

Olen huutonetissä myyjänä kuin ostajana..
Kerran minua huijattiin, ja rahani sain takaisin vuoden kuluttua oli viittä vailla että olisi mennyt oikeuteen..
Suuresta summasta ei ollut kyse mutta rikosilmoituksen tein kumminkin.
Olen ollut 4 vuotta jo mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 20:50

En ole ostanut..enkä myynyt,mutta välillä katsellut mitä kaikkea on myytävänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:14

en ole huuto.net yhteydesssä myynyt enkä ostanut, mutta tori.fi olen ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:24

Olen katsellut myytävinä olleita tavaroita. En ole ostanut, enkä myynyt. Koskaan ei tietenkään voi sanoa ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 12:22

Olen kuullut toisten puhuvan ,että on hyvä myyntipaikka .Ovat myyneet vaatteitaan sitä kautta. Itsellä on heränyt uteliaisuus.Uskataisi ja osaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.11.2010 - 12:44

Vaimoni käyttää huutonettiä miltei päivittäin. Tytöllemme olemmekin ostaneet sieltä mm. rattaat, paljon vaatteita, leluja ja muuta lastentarviketta. Homma toimii tosi hyvin ja nimenomaan lapsiperheet säästävät tässä ptkän sentin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 18:12

Minulla on hyviä kokemuksia sieltä, olen myynyt pelejä ja muuta. Ja ostanut jotain mitä tarvitsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 18:52

Kyllä käytän, ihan säännöllisesti. Mitään huijauksia ei kohdalleni ole sattunut, kaikki on mennyt enemmän kuin hyvin. Lähinnä lasten juttuja ostan, kaikkea kun ei kannata uutena hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 17:27

Myynyt olen kirjoja aiemmin. Nykyisin vaan ostelen. Positiivisia kokemuksia. ^-^ Voi saada aika halvallakin kaikkea kivaa. Twii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:23

Vieras osto- ja myyntiliike minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 11:08

Olen jo vuosikausia käyttänyt Huutonettiä ja hyväksi olen sen havainnut. Kauppa käy todella hyvin ja olen ollut tyytyväinen ostamiini tavaroihin.