Miten on isänpäivän ohjelmaan napsulaisilla kuulunut?

Meillä oli aamupäivällä palaveri tulevaa taloamme piirtävän arkkitehdin kanssa. Sitten pitkä kävelylenkki, kotihommia, vatsa täyteen ruokaa ja päiväunet.

Avainsanat: isänpäivän ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 15.11.2010 - 12:47

Aamulla toi vaimoni tarjottimella aamiaisen sänkyyn pikkuneidin kanssa. Tytölle oli tarjolla dominoita ja iskälle tosca-kakkua, nam! lltasella appivanhempien luokse syömään herkullista pihviä ja lohkoperunoita ja illalla pojat tulivat kotiin kun alkoi taas iskäviikko.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 20:23

Kaikki mennyt aivan kuin suunniteltiinkin, olen käynyt oman isäni luona aamupäivällä.
Lapset tulivat lastenlapsineen kahville joten virinää riitti ja ihana päivä. Sitten menimme appiukon haudalle.
Täydellinen isänpäivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 20:53

Tuli käytyä kuntosalilla,ja samalla reissulla hautausmaalla kyntilät viemässä isän haudalle....Nyt illasta kävi lapset kahvilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:15

Minä olen viettänut oloasu sunnuntain. siskoni miehineen kävi ja tyttäreni.
eilen kynttilät hautaumaalle. Siinäpä se päivän hetki meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 08:14

Mieheni oli viikonloppuna käymässä isänsä luona, itse olin maalla osan viikonloppua. Tein yhtä sun toista kotiaskaretta, ompelin Vilnasta ostamastani kankaasta kaitaliinan, järjestellin komeroita yms.Sunnuntaina oli hieno, lämmin ja aurinkoinen päivä, silloin hyötyliikuntaa ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 10:11

Oikein mukavasti isänpäivä meni,poikani oli meillä ja syötiin hyvin,hautausmaalla ei käyty,kun veljeni oli jo vienyt kynttilän lyhtyyn palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 18:47

Yhdessäoloa perheen parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:22

Normaali päivä. Metsässä samoilua likkakaverin kanssa männynoksia etsien.