Kaikki isät ja ukit onnea teille. Tervetuloa lomilta pois esim. pappa4 ja tervetuloa uusi napsulainen, Virvatuli. Kuis´kulkee?

Avainsanat: isän päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 20:21

Kiitosta vaan Mariaana. Isänpäivää pappakin vietti ankeassa lounais-suomen säässä.
Kortissa sain pikkuprinsessan jalanjäljet (143 päivää). Onni on olla pappa.
Menneellä viikolla tuli useampikin puu halattua Saariselällä. Hienoa oli siellä, mutta oli kotonakin on hyvä olla.

Kysyjän kommentti

Pikku prinsessan pienet jalanjäljet johtavat suoraan papan sydämeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2010 - 10:53

Kyllä mariaana on ajan tassa .Tervetuloa minunkin puolelata Virvatuli napsun seuraan. Pappakin pääsee toiseen päivärytmiin.Hyvin täällä meillä pyyhkiin. Ei ole valittamista mistään.Ihanaa ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 11:00

Kaikille napsu isille, vaareille ja papoille.
Hyvää Isänpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 13:12

Yhdyn onnitteluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.11.2010 - 14:26

Heh, kiitos kaikille. Ei teidän olisi tarvinnut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:00

Hyvää isänpäivää minunkin puolesta ..napsun isille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 23:16

Myöhästyneet isänpäivän onnittelut kaikille niille isille jotka tuntee sen ansainneen.