osaatko laulaa?

minä osaan laulaa, mut ei mussa kuitenkaan idols ainesta uo. eli tiedostan sen vaikka osaan laulaa, niin en kyllä jatkoon pääsis jos idolsiin yrittäisin. enkä mie moiseen ees haluu/ uskalla mennäkkään.

Avainsanat: laulu laulaa osata

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 20:57

Mulla on kyllä ns. nuottikorva kohallaan, eli tiiän, koska jollain menee nuotin vierest ja myös itelläin milloin menee nuotin vierest, niin miks silti toi mun 'kurkku' ei anna sielt mun repertuaarist niit oikeit sävelii, vaik kuinka yritän ja tiedän miten joku laulu menee? tässäpä sit vastakysymys sinnenniin/muil vastaajil.... lähen täst hetkeks taas kylppäriin harjotteleen ... momento... uno sellanen momento

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 20:49

omasta mielestäni osaan, mutta omaisten ja kavereiden toivomuksesta pidättäydyn kun muita on läsnä .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2008 - 04:51

Osaan. Laulanut penskana kuorossa ja joku aika sitten vielä kovinkin ahkerasti karaokessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2008 - 17:26

Lapsesta asti on mua yritetty kärrätä kaikenlaisiin musikaalisiin harrastuksiin muttei mikään ole sytyttänyt. Sävelkorvaa on jonkin verran, mutta siihen se sitten jääkin. Koulussa musiikki on aina ollut se inhokkiaine. Tykkään kyllä kuunnella kun muut laulaa, siitä johtuneekin ahkera Idolsin seuraaminen. On hauska katsella varsinkin niitä toivottomimpia tapauksia, jos itse menisin idolsiin niin saisin varmaan samanlaista palautetta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2008 - 18:47

omasta mielestä kyllä olen kuullut arvostelua jos laulaisin katolla ja olisi kymmenen ihmisen yleisö,he hyppäisivät katolta vaikka 5, dennestä kerroksesta tai jos olisi karaoke ilta läsnä tuhat henkilöä osa tallautuisi pakenevien jalkoihin.!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 00:28

kansakoulun opettaja sanoi niin vakuuttavasti etten osaa, että sen jälkeen en ole edes yrittänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 03:06

totkai ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 15:37

Osaan osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 22:28

Of Course ; D