Onko sinulla käytössäsi lasiviila?

Kuulin eilen,että tälläisiä on olemassa,menin kauppaan ja oisin sen ostanut,mutta meidän lähipuodissa niitä ei ollut myynnissä,jos siulla on kokemusta tälläisestä hienoudesta,niin kerro onko se hyvä kapine.

Lisätty: 13.11.2010 - 18:16

Kiitos Putte linkistäsi kysymykseeni.

Avainsanat: lasiviila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 19:09

www.yliopistonverkkoapteekki.../TE1602796
Erittäin hienon ja sileän pinnan jättävä tehokas lasiviila
Viila ei aiheita kynnen liuskoittumista vaikka viilataan eri syyntiin
Kestää vuosien käytön
Voidaan steriloida
Sopii käytettäväksi kynsien ja ihon hiontaan
Varsiosan pään värinä voi olla sininen, punakeltainen, liila tai väritön
Kaikkia värivaihtoehtoja ei aina ole saatavilla
Muovinen säilytystasku tulee mukana

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 10:00

ei ole ...luin kyllä ekaks lasivillaa ..mut ei ole sitäkään ...ihan perus viila vain löytyy laatikonpohjalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 14:57

Eipä ole lasiviilasta tietoa . Aika mystinen kapine minulle. Osasitpa kysyä. En tosiaan tiedä.Lasileikkurit on.Mutta nyt pitäisi olla viila.Sori jos joku toinen kertoisi paremmin........seuraan tilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 16:18

Enpä ole koskaan kuullutkaan lasiviilasta aikaisemmin..
Kiva että täältä löytyy aina uutta opittavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 16:23

arvailin mikä se olisi, mutta putte_46 selvensi tilanteen. Minälin luin ensiksi lasivilla. Niin ne silmät tekevät tepposet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 16:56

Jos lasin viiluksesta on kyse se onnistuu tavallisella hiomakoneella hienolla laikalla mihin lirutetaan vettä. Liika lämpö poistuu ja hiominen onnistuu.

Kynsien viilauksesta en tiedä muuta kuin puusepäntehtaalla pidin kynnet lyhyenä yläjysimellä. Puupalikasta piti kiinni jota työsti niin näki hyvin mistä leikkaa. Ei mennyt koko käsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:08

Ei minullakaan ole lasiviilaa, mutta voisin kokeilla kun satun näkemään sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 18:15

Minäkään en tiedä tuollaisesta mitään, mutta en käytä muitakaan viiloja koskaan kynsiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 19:54

en edes tiennyt että sellainenkin kapistus on olemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:15

Minulla on lasiviila. Parempi kuin tavallinen, mutta OPIn tavallinen viila on kaikkein paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:56

Kyllä nyt viilataan lasilla linssiin ja pahemman kerran. Rautaa viilan kuuluu olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 16:29

Minulla on oikein hieno lasiviila, siinä on pieni metallinen pidike, johon on kaiverrettu nimikirjaimeni. Lahjaksi saatu ja aika vähälle käytölle jäänyt. Hiekkapaperiviila on parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:11

Ei ole käytössä..enkä ole aikaisemmin edes kuullut,että sellaisia on olemassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 12:40

Millaiseenkahan kauneudenhoitoon sitä on tarkoitus käyttää? Tuskin missään lähikaupassa eli Alepassa tuollaista on.
Lasia olen nähnyt leikattavan mutta ei viilattavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:58

Ollut jo monta vuotta. Todella hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 10:27

On kyllä ja todella hyvä viila onkin- Ostin sen muutama vuosi sitten kampaajaltani, sillä hänella oli lasiviiloja myynnissä.